星期二, 10月 19, 2010

質感和效果都不錯的 CLINIQUE激活激光修護精華素



首先多謝 Beauty Exchane 抽中 (?忘了是不是登記了)試用,這篇文早應該要出的,但因為最近呢,身心都不是太健康,休養中,但也要把試用告訴大家唷。

今次試用的單品,是 CLINIQUE激活激光修護精華素,取產品的時候也是胡里胡塗不知是什麼東東來,聽名字以為是美白產品,但看了簡介又不是呢,原來是一支三合一的抗衰老護膚精華 (岩我,哈哈...老了老了,要抗衰老了),來看看官方的產品介紹:

將三種專利精華集於一身的高效修護產品,顯著撫平面部及眼部皺紋及修復紫外線對皮膚的傷害。第一種功效:顯著修補紫外線引致的傷害,令嫩膚再生。第二種功效:高效撫平皺紋及幼紋,使肌膚更緊緻細嫩。第三種功效:強效修護,無間斷提升肌膚修復力量。其獨特調製的配方能日夜發揮功效,增進肌膚健康,促進皮膚更新。

由 CLINIQUE擁有專利的三款酵素混合組成強效的成份組合,被壓縮及存放入脂質膠囊輸送系統。三款酵素共融產生協同功效,提供修護肌膚的功能,有助抵銷因日曬形成的損傷,修補「太陽傷痕」。這項科技是品牌在份子輸送系統臨床研究達20年的成果,能深入表皮,回復青春幼嫩的嬌膚,增強皮膚健康,加速復原能力。

初初我無留意用法,每次都係搭完爽膚水就用佢,原來唔係的,佢係係你做晒護膚程序就再搽係全面同眼部!係啦,連眼都一次過用得,真係好方便呢!





質地:水水半透明的精華素


好水水,好易搽開,都算快吸收,因為易搽,所以我會記得連頸都搽埋,因為頸都有好多細紋。我呢啲係要做補救,但如果你未有紋呢,都要做預防,$490/ 30ml 精華素來說唔貴,會比較捨得用!因為有時就住用,用唔夠份量又係唔得!
有左兩星期,未話好有效果(因為佢既官方網頁話12星期麻),皮膚更新週期都要28天,不過我還是會推介,因為佢KEEP 住我啲紋冇再深到,淡紋亦都變得再淡啲,我諗再用多幾星期效果會更加明顯!
仲要一支眼又用得,面又用得,頸又用得。一支搞掂三個部位,GOOD!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin