星期六, 10月 23, 2010

啲骨頭穿晒洞了,怕飲奶?仲有其他選擇唷!



同我好熟既朋友仔,都知我好怕飲好奶味既野,所以早前參加安怡既「超聲波骨質密度測試」,就係想知自己會唔會因為唔係好飲奶而啲骨骼已經穿晒洞洞。




坦白說,我真係不能太接受奶粉那個味道,但又唔可以唔飲,唯有飲其他添加左其他味既牛奶飲品,例如這個,這個是黑芝麻的高鈣低脂牛奶飲品(倍濃系列),鈣含量係一般牛奶既4倍,因為個黑芝麻味都好重,我好能夠接受到,每朝飲一盒,TEA TIME 可以加餅乾黎飲,有點飽肚感又可以幫身體補充鈣質。


另外,如果你真係對牛奶接受唔到又或者會敏感,又可以好似我咁飲豆奶,又係有黑芝麻味!都好好飲,不過佢既鈣質比較少,要飲多啲先得咯!

鈣質係要儲的,早早就要開始儲,到你想儲又冇得儲既時候,就麻煩架啦!



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin