星期日, 9月 19, 2010

新羅寶



上上上星期一又去左金羅寶午飯(相關文章),我們一個月總會吃一回,同事說另一間叫新羅寶也 OK!所以上上星期五就和同事去新羅寶吃午飯唷!



我們一行9人,到位於利舞臺 17樓的新羅寶,一早訂好位,坐在窗邊的長枱,就點菜了,侍應都是韓國人,只會說韓文和英文,不過如果沒有很特別的要求,直接點選餐牌的選擇就可以啦!



餐前的小吃,我很喜歡吃韓國的小魚,但份量很小,反而泡菜有兩款,那個好像卷蛋的東東也好吃,不知叫什麼東東呢!


炆牛排骨套餐 $72
這個炆牛排骨應該和金羅寶差不多,但味道比較淡,汁我見到有杞子,但又冇藥材味喎。牛肉已經炆淋左,都好好味。


軟滑豆腐煲套餐 $68
這個好好送飯,豆腐好滑,不過份量唔係好多,女仔食會好夠,男仔就應該唔多夠飽!



牛肉粉絲煲套餐 $75
又是份量唔多,韓國粉絲好貴嗎?很少呢... 夾兩夾已經冇晒,韓國粉絲較粗身,好入味,牛肉切得薄薄的,好味但又係男仔唔多夠食。


醬炒豬肉套餐 $68 (星期五SPECIAL $53)
這個是星期五特價午餐,但泡菜多過豬肉,要左搵搵右搵搵先搵到豬肉,泡菜炒既會好惹味,呢個都唔例外,不過啲豬肉片呢.... 肥膏多過豬肉,所以成碟真係好少好少肉。睇餐牌既相真係唔知咁多泡菜炒的,其實叫泡菜炒豬肉可能會貼切啲。(因為唔係個個都食泡菜麻.......)



鐵板烤肉套餐 $86
這個最後送上黎的,好在同枱其他男生都係點呢個套餐,應該係牛肉豬肉同雞肉,似去韓燒的肉,不過用鐵板上咁解!呢個好味!



這個餐湯好好味,係海帶湯,正!比起金羅寶的牛肉清湯好味道。



最近是糖水和生果,生果好細心咁起左肉的,食既時候只要咬住一邊就可以食到橙肉,好細心 (可以學黎整生果拼盤用!)但個糖水唔知係咩黎呢?甜甜地,有冇人可以話我知係咩黎?

埋單$731 (包左10% SERVICE) ,唔知點解啲侍應都係冇笑容,冇乜表情,但就好快手既,九個人除返開80幾蚊一個人,OK啦!



新羅寶韓國餐廳 Sorabol Korean Restaurant
銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場17樓
17/F, Lee Theatre Plaza, 99 Percival Street, Causeway Bay
2881 6823



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

1 則留言:

匿名 說...

是否連訂枱都要說英文?
(沒吃過這店, 最近才留意韓國料理.)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin