星期四, 9月 16, 2010

DOVE 泡泡卸妝油



見到各BLOGGER 都有試用DOVE 最新既泡泡卸妝油,我都買左支黎用!卸妝用品用過卸妝水,卸妝油,卸妝奶,但就冇用過卸妝泡泡,對我黎講係新鮮事!




三泵既份,就係我手上既份量,我覺得呢個份量只係足夠淡妝用,如果你每日化全妝,就要再泵三泵先足夠,用係眼度既話,未過水千萬唔好打開眼,因為啲泡泡泡沫化既時候,卸妝成份會彈入眼內。
不過佢冇卸妝油一般既油膩感,洗完面再DOUBLE CLEASING 用平時用既洗面用品再洗就OK晒!

以開架品牌來說值得推介,但如果你是做化妝小姐等日日濃妝的話,這枝就不太適合了。

零售價:HK$79.9/ 155ml


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

1 則留言:

匿名 說...

邊到有得賣呀><
我去過萬寧/watsons都搵唔到 :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin