星期日, 8月 22, 2010

CAPDASE



多謝 Jonathan 既邀請,率先走入會展電腦節會場,自己印象中冇去過會展的電腦節,反而深水涉那個有陪朋友去過,本來我就不是科技人啦!今次可以進去,完全係因為手執 iPhone之故。



今次其實係去參觀 CAPDASE 既 booth 的。坦白說,我係對於呢啲野認識度係「零」的!Jonathan 問過對什麼有興趣,我答他我對什麼都有興趣,因為我個啲咩都想知既人黎,所以就算對用Case 冇乜特別研究既我,我都好用心去聽 CAPDASE 既工作人員介紹佢地品牌既產品!

CAPDASE」從品牌既英文名可以猜到佢既含意嗎?
看看第一張圖,估到嗎?

對了,就是 CASE 同 PDA 既混合體,就張一個CASE 包住部PDA,這間公司是以專做 smartphone 配件起家的,以前為啲 smartphone 冇咁多款,要做既配件都冇咁多元化,但而家既 smartphone 越出越多,不同廠家不同型號,大家對配件既要求都多左,要有功能又要有設計,今次我地參觀 CAPDASE 都見到好多不同款既配件,有iPhone,iPad,又有其他iPhone等等既產品配件,有用 iPhone既我,當然係睇iPhone CASE 啦!


(各BLOGGER 除左揀CASE 外,都忙於影相呢)

CAPDASE 既PR 話我地可以每人揀一款iPhone Case,本身已經有五個iPhone 3gs case 既我,冇再揀iPhone 3gs 既 Case,反而揀左iPhone 4 既 Case,不過睇黎睇去,都係鐘意膠個個粉紅色既Case ,本來諗住揀呢個架啦!最後因為工作人員介紹 Case 不同既質料既時候,我聽到有一款外剛內柔既 Case,係叫 Alumor Metal Case,係入面係膠,外面係鋁合金物料既 Case,但當時冇掛出黎,只係掛左黑色同白色,黑同白都冇乜興趣,所以我就問可唔可以睇粉紅係咩色,最後多謝 Jonathan 幫我問工作人員搵,係差唔多要閃既時候,終於搵到,嘩!個 Pink 好靚唷!開箱見到粉藍都好靚,最後我囉左一個 pink,再自己買一個粉藍,well...係呀..我係未有 iPhone 4,因為我要等白色,我覺得粉紅粉藍呢啲配白色靚靚,所以請各路朋友如果有 iPhone 4白色既最新消息,請通知我!嘻嘻~~~~



有冇留意到每個 Case 不論咩色都好,個 cam 位都包左黑色邊呢!原來據 CAPDASE 既工作人員講,因為 iPhone 閃光燈閃出黎既光,如果遇到其他 Colour ,會有幻彩既光線出現係相片度,所以佢地會為所有有閃光燈既 Smartphone case cam 位包上黑色邊!每一個detail 位都係有考慮架!


最後 CAPDASE 既工作人員仲介紹點貼保護貼,我多數都係買保護貼請店員代勞,不過對佢介紹而家啲新既保護貼比較有興趣,有一款保護性好高既,可以360 度都睇唔到,只有正面先見到,岩晒啲怕比人睇到個人資料既人用,另外我就想試用防指模那款....可惜因為我最後先囉個 Case ,PR 唔記得比我,我因為等到個粉紅色 Case 就乜野都唔記得晒.....hahahaha



多謝 Jonathan 既邀請唷,又識多樣野唷~~~~

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin