星期二, 8月 17, 2010

推介:Lancome 速效嫩肌活膚面部護理



本來諗住沖涼去訓,點知去洗面個時,發覺皮膚好滑好滑好滑,點解會滑左,就因為今日約左做
速效嫩肌活膚面部護理 YOUTH ACTIVATING EXPRESS TREATMENT (20 minsutes)。今日朝早起身,雖然呢排用左好野,但係因為太夜訓,睡眠不足,又唔敷面膜,幾樣野夾埋下,皮膚雖然唔係好乾,但都唔係好上到粉,有啲甩粉既情況,已經係度諗緊要回家急救,到中午約人既時候,睇返日程表先記得今日約左去又一城間 Lancome 做一個 mini treatment ,點解 mini?因為佢只係會做二十分鐘,仲要係係SHOP 度做!

呢個係我上次收到 Lancome 既試用品,PR 公司 email 資料過黎時見到的,所以就想約去試做一下。見到個介紹都覺得好吸引。

預約左七點半,去到見到有間房有張Chair,但入面堆滿貨,個 BA Cherry 話因為遲啲 VIP day ,所以入左好多貨係度,所以冇影到個環境呢!

坐底 Cherry 幫我用三合一既潔膚水抺乾淨塊面,就倒 Genifique 支精華出黎,佢倒左好多出黎呀!佢話每次用大約三份一枝!嘩!三份一支喎,咪即係二百幾蚊既精華!佢話因為呢支精華吸收得好快(我都知呢,因為晚晚用緊!),而且要用超聲波機導入,所以要多啲精華!

用超聲波機導入既時候,暖暖地,好舒服,由額頭開始,一路做到落下巴,冇做眼位因為本身Genifique呢支精華係比面用,唔係眼個精華!做完機就用人手按摩將剩返既精華按摩吸收!


之後就搽返DAY CREAM ,再幫我搽埋有防曬度既 BB BASE,個BB BASE 又好似幾好喎,有少少色,唔會笠,但又有SPF 50!


之後 Cherry 叫我返屋企敷水份面膜,因為做左超聲波導 Genifique,今晚返去搽既野都會更吸收,我就問佢如果敷返 GENIFIQUE Youth Activating Second Skin Mask, 佢話咁更係會更好,仲教我點敷個面膜,原來個面膜係生物纖維面膜,好似一層JELLY 咁,好貼面,入面有成16ml 既 Genifique Youth Activator,即係半支精華!官方建議係每周兩次,等於導入一整枝精華!個GENIFIQUE Youth Activating Second Skin Mask 我搵唔到價錢資料,有其他 blogger 話 $600幾蚊6片,如果以$100 左右黎計,兩次 $200左右,係出面做個 facial 都唔得,但做個 Basic 既 Facial,又冇乜效果喎。如果咁諗,又唔係好貴喎,由其係我呢啲好愛自家護理既女生來說!

好貼面好貼面,大愛呢!

訓之前,再告訴你,速效嫩肌活膚面部護理預約費只係 $100,可全數換回 Lancome產品,仲會送三件SAMPLE 添!我今日乾到呢... 做完之後皮膚白左少少同飽滿左!所以雖然返到黎好累,但都要推介呢!

LANCOME FACEBOOK 上的資料:
根據GÉNIFIQUE護膚概念而設,此項全新面部護理配合超聲波導入技術,將有效成份導入肌膚底層,以提升內部細胞的新陳代謝能力,加上讓你享受極緻舒緩的人手按摩,20分鐘之內你將感受到肌膚由內而外,煥發光澤嫩肌。

預約享用超聲波導入服務 ($100預約費可換購任何LANCÔME產品,完成服務後更可獲贈3件裝夏日美肌試用裝)。
*此服務只適合於指定專門店享用。


地址﹕

專門店地址
G-18 Festival Walk 又一城G-18鋪 (電話﹕2265-8665)
Shop 379 New Town Plaza Phase 1 新城市廣場第一期379鋪 (電話﹕2698-7822)
G4 Telford Plaza Phase 1 德福廣場一期G4鋪 (電話﹕2757-7112)
Shop 2112 Elements, Kowloon Station 九龍站圓方2112鋪 (電話﹕2196-8321)


題外話:本身我對 Lancome冇乜好感,係源於有次去買粉底遇到個黑面唔多想做我生意既BA,個次之後,我好耐冇去 Lancome買野,我自己覺得,服務都好重要,今次去做呢個 Treatment 幫我做既 BA,又溫柔又細心仲好有耐性解答我既問題,原來我一直用錯個 Youth Activating Eye Concentrate,原來呢個係眼部精華黎,搽完佢要再搽其他產品!今晚開始用返正確既方法先得。個BA 叫 Cherry,大家預約做個 Treatment 可以搵佢呢!

好眼訓.... 要去訓,眼訓住打呢篇文係因為唔知個 Treatment Promotion 做到幾時,我自己好鐘意個 Treatment ,唔想大家錯過呢!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin