星期日, 8月 29, 2010

OLAY 之開架品牌美白體驗



早前收到 HKCOSME.com 的邀請,到 ANNIE G. 既 Make-up centre 度體驗 OLAY 既美白精華同面霜。

今次既活動有啲唔同,要分別去兩次,前後隔左三個幾星期,第一次去,係由 Annie G. 幫我地選擇岩我地既粉底,然後就返去試用 OLAY 高效透白精華, 高效透白水凝霜,同埋輕透隔離防曬乳液。

第一次既粉底顏色係:3.25

White Radiance Pristine White Essence 高效透白精華   HK$ 229.9 / 40ml

嶄新滴管設計是OLAY 第一款頂級滴管淡斑精華,可帶給女士28天便看得見的美白效果。主要成分包括獨有美白因子SEPI WHITE,及全球認可的美白成分Niacinamide及Hesperidin,加倍增強美白效果之餘,更能保濕及均勻膚色,由內而外看見水嫩透白美肌。

用後感:我自己好唔鐘意個香味;而滴管式既好處係想按幾多就按幾多,精華比較水水的,好快吸收。





 
 
 

White Radiance Pristine White Cream 高效透白水凝霜 HK$179.9 / 50g

蘊含高效透白系列中最有效及穩定的權威美白因子SEPI WHITE及大眾認同的Niacinamide 外、更含有角鯊烷以及維生素C醣甘等珍貴亮白成分,帶給女士高效透白肌膚的同時能提供全天候長效保濕效果。



用後感:呢個都好水潤,質地比精華厚身少許,但係都係好易推,個香味比起精華淡少許。




 
 
 


Ultra UV Protective Fluid 輕透隔離防曬乳液 SPF30 PA+++ HK$139.90 / 40ml

擁有獨特隔離科技「UV PROTECTM」,能隔離室內及室外多種UV光線,比起單一的防曬成分,更能全面保護肌膚,為你提供無微不至的全方位防曬!
此外,獨創的輕爽防水配方,質地輕盈透薄,可提供長達10小時的持久防曬,再加上草本蘆薈的滋潤成分,一次過給你美白補濕和防曬的功效。

用後感:呢個最驚喜,因為最近用另一開架品牌我覺得厚左啲,又有防曬既怪味,但呢個薄身啲,而且個防曬味冇咁重,SPF30都夠一般日常活動用,我日日都用住佢呀!


 
 
 
 

完成左三個多星期既體驗,又再返去試用粉底,結果係:


第二次既粉底顏色係:2.5

連我自己照鏡都覺得白左啲喎,好開心,因為都係個句啦:一白遮三醜。






之後化妝師再幫我地化妝,因為我之後都只係食過飯,所以特別要求要淡妝。




作為開架品牌,平價都做到美白效果,大家可以試下唷,不過唔知如果會對香味既物料敏感既網友們會唔會有問題,用前最好係身體其他地方試一試先,我有兩PACK 2ml 既試用裝,有興趣既朋友可以留言,留下email,我會平郵寄給有興趣既朋友仔唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin