星期日, 8月 15, 2010

theztyle.com x Dr. Renew




之前抽中左 theztyle.com x Dr.Renew 夢想成真大行動,去試做纖體既試做,不過個試做只係做左一半,本來約左黑雨個日去試做埋下半部份,但係個日黑雨,佢地冇再打比我約,所以我唯有只係分享做左一半既療程。


當日去到,consultant 安排左我去磅重,我都幾重呢,成123磅,其實我最理想既體重係115磅,以返我身高去計算,所以都要減成八磅架!但因為我脂肪其實唔多,所以就唔係用機去減脂肪,而係去收緊返啲肌肉。

房間都幾大下,有埋沖涼設備,不過我只係做機,又唔係做全身,所以唔駛沖涼啦!

主要係做大腿後面,佢地話分兩次做,一次做後面,一次做前面,其實我都唔知點解要分兩次做,我其實都唔係第一次係做機呀,未試過要分開兩次一前一後咁得意,佢用一個儀器首先打通淋巴位,然後再用另一個儀器好似吸住啲肉咁一下下拉住,痛到呢.... 痛到我叫停呀!真係為左靚靚都要付出代價架!

做完之後左右腳都減左0.5吋,應該係收緊左啲肌肉!

見到我啲相勁少,因為佢地唔比我影相。我要打去 theztyle 問先話可以影相,但個時都做完咁濟!

其實啲STAFF 都幾好的,不過今次試做實在太奇怪了,明明知係試做做宣傳用,應該知道有咩係可以比BLOGGERS 影得有乜唔影得,如果只係可以影門面,咁其實真係好冇意思!

BTW,都多謝 theztyle.com x Dr.Renew 安排既活動!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin