星期四, 6月 18, 2009

MUJI Pressed Powder


哈哈,話比同事朋友知我用既碎粉係MUJI既時候,大家都好驚訝乜MUJI既化妝品都好用嗎?我想又一次,如果唔係Meling介紹(中女的棉花糖肌),我都唔會自己買黎試 (唔好亂駛錢麻)

以前我用完Foundation就算,唔會再加碎粉去定妝,之前都有用IPSA既Pressed Powder,但我又覺得粉唔夠幼,見Meling介紹MUJI呢隻 Pressed Powder,好似IPSA咁都係壓成圓餅狀(我好怕好怕成個粉撲一唔小心就沾左過多既散碎粉),而且價錢唔貴 ($80),所以就去左MUJI個Counter度試下上手,之前去World Trade個間得返閃既Pearly Pressed Powder!問下Staff仲有冇Stock,原來利舞臺個邊有Natural喎,咁又過去買啦!

閃同唔閃既Pressed Powder一樣都係咁幼滑,而且唔係話真係好白(我唔想變粉面人)
,我諗就算我遲啲白啲,都岩用!所以就買啦!^^

返屋企打開黎用,個粉撲軟棉棉,係粉餅上轉一圈,印上面上,可以減低搽完粉底後的油膩感(其實都唔係好油.. 係有啲笠笠地!),只要用手背掂下塊面唔會笠住,薄薄地一層就OK啦!

大家可以去MUJI度試下質地,真係唔錯呢!^^

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin