星期三, 6月 17, 2009

my HTC Diamond


見到個個都講Nokia既N97新機,等我都講返我部舊機先。因為已經習慣左用HTC了!正如Daisy 講,習慣左某牌子,好難再接受其他品牌介面 (Daisy: iPhone用家看Nokia N97)

因為想用Touch screen既電話,所以轉左用HTC Diamond(其實係有啲個人既情意結, hahaha),陪我買既朋友仔見親我都問我識唔識用個電話,其實點為之識用呢,我諗我既Sense算係唔識用,應該話唔識好好利用電話。但換左呢啲PDA phone,確實為生活帶黎唔少方便既。

初初我用左好多時間,去研究加一啲Application落部機,同埋將輸入法加入速成(識加已經好好啦!唔用倉頡係因為我唔係個個字都識拆,係電腦就話可以打"*"轉做速成,但電話唔得,所以而家已經習慣左電腦打倉頡,電話打速成!^^) 又研究點改One2Free既Lock!令部機既介面更加配合自己使用,上網睇文,邊改邊學,搞掂左的話,都好開心架。

之後就係想改每個page都係同一個screen 既圖片,但我而家仲未識... 好似好難.... 睇黎之後又要抽好多時間黎研究。

另一樣就係睇新聞了,我唔係咁鐘意係街囉報紙睇,唔想拎多樣野 :P,所以PDA Phone睇報紙就好方便了!每朝我都會睇新聞,陪住我搭巴士架。每日Update新聞係好重要架,有時我唔駛返工,起身又唔想落床(即係懶床),就會囉部Diamond黎睇新聞。

MSN亦係唔可以欠缺既Application!我唔會成日講電話,但會間唔中同朋友MSN!有時搭車悶悶地,同朋友傾下計,都好開心架喎~~~~~

初初搬屋既時候,成日返屋企唔識邊個位落車,新裝既Google Map就發揮強大既作用了!之後好幾次我係街迷路,都係因為有Google Map先搵返自己係邊樹(衛星定位!!!)
呢個Application對我黎講好重要,真係好有用!

唯一唔好既影相唔靚,不過相信以我既觸角,就算相機質素唔夠好,都可以拍出有Feel既相片,嘻嘻。

HTC出左好多新機,我諗暫時都唔會再換電話住了。出年睇下會唔會出部靚靚仔仔既先再作打算啦!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin