星期日, 6月 21, 2009

Shiseido Skin Test

上星期四(June 18)我同妹妹約左去Shiseido 既美容中心做皮膚測試。

等左一陣,美容顧問Wendy帶左我入房仔度做皮膚測試,細心既Wendy倒左杯暖水比我

呢部就係做皮膚分析既儀器啦!


因為我有化妝,所以Wendy首先幫我係額頭同面既兩邊用Cleansing Gel幫我落妝,等五分鐘之後,等水油平衡返,就開始做皮膚測試啦!


測試係分水份、油脂、新陳代謝、彈性同透明度度做分析,亦會測試體內調節能力指數(即係肌膚受傷既回復程度)

妹妹做示範啦!(我做測試既時候,佢仲係SKII)
用機器測試面部既水份。

再用吸脂棉測試油份

再測試面部既角質層
仲有測試面部既色素表層同底曾既黑色素

等一陣,分析出左了(好緊張呀)

我超乾呀!!!其中新陳代謝同彈性最好
而我比較擔心既透明度都原來差少少就可以到粉紅區,Wendy話咁其實都同我水份不足有關係。

Wendy問清楚我平日既護膚程序,原來我有啲程序錯左!
咁係可能因為我用唔同品牌既Skin Care,每樣Product都有唔同既用法(我係咪應該要買返一條Line呢!)
最重要係我只顧左美白同防曬,冇好好做好保濕呢part,所以搞到皮膚冇足夠既水份,亦到冇油份去保護皮膚,令皮膚冇左皮脂膜去保護,亦因為皮膚唔好,搽保養品都唔能夠吸收 (由其夏天成日係冷氣地方,抽到好乾)


如果我做好保濕呢Part,皮膚就會有返光澤同埋可以更吸收美白既精華!
我要做返好保濕呢樣野呢。
另外妹妹因為新陳代謝唔係咁好,Wendy都有教佢簡單既按摩做保養,其實我地如果平日抽時間每日做少至五分鐘既按摩,皮膚都會變得更加好架!!!
呢樣野上次上亮白美肌堂都有講架,我而家用既SOAP都要做按摩,我同妹妹都打算買佢既White Lucent -Brightening Massage Cream N黎每星期做多一至兩次既按摩 (如果用Lotion黎按摩既話,因為lotion 會好快吸收,咁就會好易磨擦到皮膚)

呢個皮膚測試可以比我地了解自己肌膚既問題同需要,好好唷!


最後仲有Shiseido出既曲奇同朱古力添呀!(可以係銅鑼灣美容中心同沙田既專門店購買)
個朱古力唔太甜,幾好味架!^^









美容中心仲有好齊全既Shiseido,可以慢慢試,無人會阻住架!



妹妹就黎生了(應該呢個星期掛),佢腹大便便咁出左黎做Skin Test呢!哈哈
Shiseido呢個美容中心既入口有條好張既紅地毯樓梯,好靚靚唷!!

值得一提係BA Wendy佢又細心又Nice!我地係護膚既問題上佢都會好用心咁答我地
做完個Test佢仲會因應我地既需要,送Sample比我地試
我既呢,就 係White Lucent Concentrated Brightening Serum (美白精華素)同埋Bio-Performance Advanced Super Revitalizer Whitening Formula 營養霜。


延伸閱讀:
Karen - SK-II「第一支神仙水的奇蹟體驗」& shiseido skin test

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin