星期二, 6月 09, 2009

Laneige White Plus Renew 雪漾亮白粉底系列試用報告




上次出席左Laneige為Blogger第一次既Gathering,得到新出既產品試用,係時候寫番個試用報告啦!
有睇返我寫Gathering個篇的話,都知道我試用既係咩Product啦!
首先講Snow Crystal Dual Foundation 先!以按壓式設計,優點係好乾淨衛生,基本上一按一次已經好足夠搽全面,亦容易按出適合的份量,缺點係我諗用完佢都唔知,因為睇唔到仲有幾多係容器內,不過個設計其實都真係好好的。

用左大半個月了,朝早出門口我會搽左Lotion係面,再搽呢個Foundation,我用手指點上面,再搽上面,好容易推得好均勻,好薄亦好貼(讚!!!)但對於有雀斑既我,遮瑕度不足(希望我快啲淡化雀斑啦) 不過好在我唔係好深,所以都OK唷!但如果有好多瑕疵要遮就一定要用遮瑕膏啦!唔好諗住搽多啲粉黎遮,咁個妝就唔會夠薄啦!會變得好厚。

搽完之後我會蓋少少碎粉定妝,再化妝就出門啦!
化妝既時候,我都會用佢Apple Zone Brighter搽於眼部及眼位以下 1 – 2 cm的顴骨 (即Apple Zone) 位置加強個輪廓



Keep到中午,冇乜浮粉既情況(GOOD),我會用White Plus Renew Sliding Pact EX 黎補妝,佢既質地亦很讚,好幼滑,粉盒設計亦很時尚!滑蓋式既設計,單手都好容易囉住,而且佢有SPF 35 PA++,好岩咁曬既夏天,粉既質地又夠幼滑,而且防曬度又高,我好鐘意呢,我諗用完我會再買呢!

一直都冇諗過用黎自韓國既Laneige化妝品,今次試用另我改觀,而且佢有加添美白成份,希望每日都可以令我更白就好啦!嘻嘻!

多謝Laneige為我地搞既Gathering,令我地可以了解品牌理念同試用產品呢!!!

仲有送左一套Travel sets比我地添唷!我會留返黎去旅行用呢!^^
包括有:
White Plus Renew Night Cream
White Plus Renew Essence
White Plus Renew Eye Serum (Night Care)
Professional Makeup Remover Lip & Eye Makeup Cleanser
Professional Makeup Remover Refreshing Cleansing Oil
Professional Makeup Remover Multi Cleanser

(相機壞了︳唯有用手提影相,唔係好清,不要見怪)



延伸閱讀 -

Meling - Laneige 首個 beauty bloggers event(新增連結)
alice - Laneige、『雪』、愛麗絲之間的關係[影片分享]Laneige~White Plus Renew 化妝教學
BlingBling - Laneige全新White Plus Renew雪漾亮白粉底系列LANEIGE全新Sun Block 抗曬系列
Candy - 活動 review產品 review
Carrie - Laneige New Product Launch for beauty bloggers
dearwater - 心得篇:Laneige「雪漾亮白」粉底系列新品發報:Laneige「雪漾亮白」粉底系列
Emily - Laneige全新White Plus Renew「雪漾亮白」Gathering Review
Hidee - Laneige 全新 Whit Plus Renew 雪樣漾亮白粉底系列
Jac - Laneige 新品
little ka - 品牌的一個突破~~~~
Lustingfor - [體驗] Laneige White Plus Renew 雪漾亮白粉底系列
Nakiter - Laneige Beauty Bloggers Gathering【試用】Laneige White Plus Renew 「雪漾亮白」粉底系列
Peggy - 終於唔標油‧LANEIGE White Plus Renew Makeup
Vy Vy - Laneige beauty bloggers gathering [上篇]Laneige beauty bloggers gathering [中篇 - 新品測試*已更新 ]
靚靚煮飯婆 - Laneige beauty bloggers gathering [Review篇]Laneige beauty bloggers gathering [防晒產品篇]Laneige beauty bloggers gathering [粉底產品篇]
Tika - 遲來的分享----Laneige Beauty Bloggers Event我的狂想----4格Laneige漫畫
Michelle - Laneige - 像雪一樣的女子

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin