星期二, 6月 09, 2009

Shiseido 亮白美肌workshop


係Shiseido既會員,都會收到佢定期出既刊物,佢不定期咁會舉辦一啲唔同既Workshop比各會員參加,今期既主題係「亮白美肌」,時刻都想令肌膚雪白既我,當然報名參加啦!今次仲可以帶同一位親友參加,所以我就拉埋Terffin同我一齊去啦!嘻嘻!

我係第二次參加Shiseido既Workshop,同事知我會去Workshop,就問我要比幾錢參加,因為好多品牌都會要求先比預約費用,然後再Redeem 返佢地產品,但Shiseido呢啲For Member既Workshop係唔需要比預約費的,佢地只會介紹個品牌Product,然後你自己決定買既話,就要出返出去門市自行選購。

因為唔係平時出席既品牌Events,冇人影相... 我都唔好意思影咁多相添:P

左手邊有Skincare Plan,BA姐姐會根據返我地既皮膚膚質,去選擇適合我地既用既產品,而今次既workshop 主要係介紹 White Lucent 同Revital呢兩條Line。
BA姐姐幫我選擇左White Lucent呢條Line,係因為我皮膚比較乾(OH NO...我要努力啲敷保濕既Mask先得!)!!




其中一位BA姐姐講解黑色素既成因!大家估下檯面上既螢光粉紅卡上既邊啲係成因呢?
(答案最後話比大家知啦)

其實呢,美白唔單只防曬咁簡單的,由內至外都會有野去配合,而外既方面就係防曬之外,用適合既美白產品,如果加埋按摩就更加好啦!


我地每組會有一位BA小姐,為我地準備唔同既Product比我地試用,我地首先要落妝啦!做清潔,搽Cream等,仲有教我地按摩啦!原來頸既皮膚如果同面既膚色差太遠,咁就算面幾白都好,都唔會覺得好白淨的,所以頸既位置都要用上合適既美白用品!


紅色個支,就係品牌係1897年已經有推出既活膚水Eudermine,有美白同保濕既成份!


完成左美白既部份,就到化妝示範,Terffin被邀請做Model示範簡單化妝。




答案:
全部都係成因呢!!!

BA姐姐全部都好細心同好Nice呢!^^ 如果你係Shiseido既會員,都可以多啲參加唷!

點可以成為Shiseido既會員,只要買兩件Product就可以成為會員架啦!^^

2 則留言:

Unknown 說...

Hhaaa, thx for uploading!

Unknown 說...

Actually I am also memeber wor...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin