星期一, 6月 22, 2009

this week nail art

行左好多間莎莎,終於買到呢個喱士花邊既Nail Line Seal,我見到仲有藍色心心,白色花邊的,但藍色我好難襯咁,我都係鐘情白呀,粉紅既顏色。


佢有兩行的,花邊位好立體的!!好優雅咁唷!!


為指甲塗上螢光粉紅既顏色!(呢個色......我平時實在冇搽過的... 總覺得單搽的話會好"娘")
尋晚我一邊塗媽媽也一邊說好娘喎!!hahhaaha


但係加左貼紙之後,唔同晒,即刻可愛左!!!嘻嘻。
我塗左一層TOP COAT做保護,今晚返去再塗多層順便加幾粒水晶石!!靚靚唷!


但貼呢啲立體既貼紙,好快就甩,我決定試Cal Gel Nail呢!有冇邊間整得好可以介紹唷!^^

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin