星期一, 11月 16, 2009

BE X 瑪花纖體 - 皇牌療程試用活動


多謝 Beauty Exchange 同瑪花纖體既安排,十一月初我去左試做佢地既皇牌療程。

閃閃唔係第一次做纖體既儀器,以前做過 Meet脂機,但冇乜效果,所以都冇再繼續,今次有幸試做瑪花既纖體療程,雖然只係試做一次去體驗,等閃閃同大家分享今次既體驗。




纖體顧問 Mary 首先同我講解我所做既療程「SX 微壓氣穴破脂塑身療程」以前一路都已經脂肪細胞只可以縮小,原來而家既技術係可以令脂肪細胞中既甘油三酸被乳化,然後透過按摩加速通過淋巴系統排走!

原理就好似下圖咁:


Mary 講解完之後,就係度身既時候,要脫剩內衣,都幾尷尬架,但之前做纖體療程都試過,因為纖體顧問要仔細了解我地既身體狀況,其實我地平時照鏡都可以了解自己多啲呢,今次Mary指出原來閃閃右邊腰位比較有腰型,但左邊就比較直(點解會咁呢!!!) ,雖然閃閃有肚腩,但唔算嚴重,最嚴重係雙腿,而且度身既時候,發展右邊小腿比左邊更粗(慘) ,最靚既一對手!Mary 話我要好好Keep住一對手臂既纖細(閃閃最呃得人就係上身,哈哈!)

之後去另一間房度做 Inbody Check ,得出既結果係 Body Fat 25.5% ,Mary話閃閃如果係23%會比較好,體重最好係107-115 之間。

上身都係標準,但下身去超標.... 嗚嗚....

係 Mary既建議下,為左有明顯既效果,就試做左大腿既療程!

黎緊一個鐘都係呢間房仔度啦!


因為影唔到纖體師同閃閃做療程既相,唯有比官網既上比大家睇!做大腿療程主要係做大腿後面的。所以大部份時間都係扒係度!



就係用呢部機器,首20分鐘係溶脂既療程,佢係以每秒高逢50萬次既正負極電流互動去引發「生物熱能」直達皮下深層脂肪,可上升達5 ℃ ~7 ℃體溫,然後就係人手按摩加上燒脂精華,去加速甘油三酸經淋巴按摩排走。

做呢部儀器既時候,會聽到刺耳既吱吱聲,咁纖體師就一路同閃閃傾計,其實啲吱吱聲對閃閃黎講都叫接受到既!




做完按摩之後,細心既纖體師比左杯暖既五花茶比閃閃!之後就做Sharper ,佢好似 MEET啲肉咁的,去收緊返做完溶脂後收型,唔太痛,兼且閃閃覺得舒服到訓著!哈哈~

之後纖體師叫閃閃去照鏡,發現雙腿既肉冇之前咁泡泡咁!有收緊左同提升左既效果!做一次就見到效果,讚!!

其實閃閃本身想做小腿多啲,因為小腿既肉比較成日見人,但Mary話閃閃既肌肉 (慘啦!係咪冇得救....) ,今次試做為左睇到效果,所以揀左脂肪比較多既大腿!

之後 Mary話比閃閃聽療程既價錢,好似閃閃做既前兩 Parts!療程價每次$3000 ,而家 Package 10次只係$10000,仲有啲額外既配套,閃閃唔記得係咩添:p,10次都只係 $12500!唔係貴喎,而且比閃閃之前係另一纖體公司做更有效果!(有比較麻.....)

今次閃閃既體驗令閃閃對瑪花纖體更有信心,第日要塑身,瑪花將會係閃閃考慮之列呢!

再次多謝 Beauty Exchange 同瑪花纖體,另外都多謝纖體顧問 Mary 同纖體師 Annie (有冇記錯呢!嘻嘻!)

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin