星期二, 11月 24, 2009

Yummy Tuesday because Waffle Day - Gelare


認識閃閃既朋友仔,都知道閃閃不愛喝汽水(是不愛,不是因為減肥而不喝!),不愛吃朱古力 (不是平貴或是肥唔肥既問題,純粹不喜歡那個質感,但是間唔中都會吃少少),不愛吃雪糕 (由其是奶味超重的!不過如果好味另計,尤其愛雪芭)

所以當 Little Ka 邀請說吃雪糕的時候,我有想過唔去架!但好在原來唔只有雪糕,還有窩夫!好了好了,我是因為被窩夫吸引而去的!

說到被窩夫吸引,當然是因為閃閃喜歡吃窩夫,所以對今次試吃窩夫期望好高唷。

所以首先要同大家分享係窩夫,因為好好好好味!我實在要比好多個好字!
熱辣辣既窩夫,香口,脆脆地,再加上雪糕,實在好好好味 (我唔係想賣廣告的!但實在好味,閃閃之後帶朋友去食個個都讚好!) ,淋係窩夫面既 Honey !味道好好好味!
配上蜂蜜脆糖雪糕,真係超好味!(個雪糕煙靱,因為 Gelare 既雪糕係零空氣的)





唔配雪糕一樣好食,最岩情侶或朋友仔一齊分享,因為一份都算大份架!兩個人食岩岩好!


店主推介過大窩夫,我地都想試埋細窩夫!
不過呢正如店主推介,我地都係覺得大窩夫較好味,因為大窩夫係脆口的,但細窩夫比較淋!




閃閃不太識飲咖啡,但看見美麗的心心,就很想喝 (後來閃閃跟朋友來吃窩夫,友人點了一杯咖啡,佢話好飲呢!)


店主 Z 還準備了 Smoothies ,有鮮果和雪糕打成,好香好滑好好味!



閃閃推介:Honey Malt Crunch 蜂蜜脆糖雪糕




看到標題說 Yummy Tuesday!係因為據店主講,傳統留傳落黎係每個星期二都係 Waffle Day,係外國每個星期二,個個都會去食Waffle的!因為有「半價」
當然 Gelare 都一樣,每個星期二都係 Waffle Day,個Waffle 會半價架 (雪糕唔計架喎)
大家經過旺角家樂(離遠已經見到,經底白字招牌好醒目的!),除左食街邊小吃外,又多一個好選擇了!


1 則留言:

Gobuyan 說...

呢個快閃團購網站做緊$6Geláre澳洲雪糕,平時要$29一個cone,而家$6就有一個雪糕加窩夫筒仲唔使加錢添!仲平過食雀巢雪糕!淨係做今日咋,快啲買啦!

http://www.gobuya.com/gobuyas/view/Gelare-0-Air-Gelato-80-off-Freshly-Baked-Cone?r=blog_msg_3

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin