星期日, 11月 08, 2009

第一次做 Facial 會訓著左 - CHANEL

記唔記得上回閃閃得到一個神秘既信封呢,裡面有黎自 CHANEL 安排試佢地既!閃閃好快就打去預約,但已經要差唔多一個月後…終於係十月月試左啦!

閃閃揀左去銅鑼灣時代廣場分店,因為PR姐姐話個度比較舒適唷!而且銅鑼灣都近我,所以個日放工就去左Time Square啦!去到呢,首先要做分析先,佢係根據唔同既問題黎發問,自身同環境,而分析皮膚需要改善啲乜野



問左好多唔同既問題,好彩我冇選擇恐懼症,哈哈

我得黎既結果梗係話乾性皮膚啦!我真係好 DRY.....



所以美容師就建議我做「水漾保濕護理」查實我想試美白既護理架!但係美容師話我太乾,都係做保濕好啲喎 ....我好想白麻, 哈哈

我就係用CHANEL 既 HYDRATION Line

左 起:Creamy Cleansing Milk, Active Fresh Nanolotion, Maximum Radiance Exfoliating Gel, Avtive Moisture Boost Serum, Nourishing Cream-Gel Mask



做Facial 既地方就係店舖內,但間房都算太間架!以白色為主,做Facial既時候會將燈較暗,而且仲有柔既音樂。


因為做 Facial其中一Part係會有手部既按摩,所以首先要洗手!用既係Chance... 好香呀... 雖然我鐘意Coco多啲,哈哈!


之後就係做Facial既時間了!閃閃都有做 Facial,但係今次係第一次會舒服到訓著,因為佢首先用按摩粉按摩肩頸,個按摩粉係咪冇得買既呢!用粉真係好好!因為我討厭油淋淋既感覺,但用粉就好乾爽,下次問下有冇得買既先!

成 個程序呢... 真係唔好意思,平時閃閃係唔會訓著的,但今次真係訓著左!只係記得按摩-> 落妝-> 清潔 - > 去到磨砂就咩都唔記得!最後醒既時候,就係用緊Nourishing Cream-Gel Mask黎敷面! (印象中係有用Avtive Moisture Boost Serum黎做按摩的!),係我敷mask 個時我醒左,係敷緊mask 既時候就做手部按摩。

做完成個 Facial之後,皮膚感覺到濕潤左!有光澤左,只係化返少少妝就ok 晒啦!



多謝 CHANEL PR 既安排呢!黎緊仲有活動,好期待呢!

好似我做呢個Treatment咁!只要你係CHANEL度買滿$800 (包括一件護膚產品),就可以約做一次的,難怪咁難約啦!(成個月喎.....)

btw COCO CHANEL 有閃粉個枝... 係咪冇得賣架啦?

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin