星期四, 11月 12, 2009

Auntie Anne's @ CWB Time Square


前日係 Time Square 閒逛的時候,發現左 Auntie Anne' s 係銅鑼灣 City Super 度開左檔仔!
好耐冇食過啦,因為平時只有去開旺角新世紀廣場先會食!

尋日因為經過既時候已經食左野,肚仔冇空間再容納佢,所以今日一放工趁空檔去左買黎食!我手上呢個係玉桂糖圈圈,成個都係玉桂糖黎架,佢有好多隻味道的 (因為最愛玉桂糖,唔記得仲有其他咩味了!哈哈 :P)

黎到銅鑼灣開店,佢價錢貴左,我呢個要20蚊一個,仲要冇係平時旺角時既買三送一(之前買二送一添架),不過佢好好味,貴啲都係銅鑼灣買啦!近麻....

佢仲有個檸檬汁甜甜地幾好味架!大家去行街可以多一個選擇買零食唷!

仲有好多其他味架!

2 則留言:

Karen 說...

我都成日去旺角間食~我like玉貴味另外有隻係咸既~有小小蒜咪都好like呢~

閃閃星小藍 說...

咸味個啲都好好味架~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin