星期六, 11月 14, 2009

好好味既 Crunch Cake

今天星期六,閃閃要回公司工作,因另一部門的司級唔掂,累及我地個部門要幫手,好耐冇試過星期六返工了!今朝好冷,不過星期六果然冇乜人返工,交通暢順,大約一個鐘就返到公司啦!

係差唔多三點多,可以走得既時候,主子係 Grand Haytt 帶左 Cake 比我地食!正!

呢個朱古力既cake.... 太太太甜了!本身閃閃唔好食朱古力,但連食朱古力既同事仔都話甜!


呢個冇左另一邊朱古力塊既蛋糕,唔知好唔好味,因為我冇食呢件!



最好味就係呢個 Crunch Cake 啦!上次去 SEVVA 都冇認真食,今次切左一部份黎share,好好味唷!個cream唔太奶 (因為閃閃好怕奶味重既食物) ,個cream 好香!上面既糖脆好好味!正呀!唔知呢個幾錢件呢,下次去買黎食呢!


多謝主子賞賜既糕點!果然好好味!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin