星期三, 11月 11, 2009

「千秋樂」 短期內都唔會再想去.....



十月尾閃閃同埋同事約食飯,因為有同事喉嚨不適,所以就去左食一餐日本菜,選左平日午餐有去食過的「千秋樂」


首先講下食物先。

我地今次點左分別有:

蒜子牛柳粒 拼 香煎銀雪魚 - 幾好食,香口!唔錯唔錯



牛油果軟殼蟹卷 - 幾好味!




雞泡魚干 + 枝豆 + 鹽燒鴨舌 + 蟹子沙律 + 海膽手卷 + 明太子尤魚壽司

雞泡魚干好香口,男人去食送酒最岩。 海膽手卷唔掂......





稻庭冷烏冬 - 都ok !


散叫刺身 (赤貝、三文魚、帶子、甜蝦) + 龍蝦刺身 (特價 $99)



九時後的特價壽司





海鮮粥出場,最出事就係呢個海鮮粥了,分好左,一食,嘩!好咸,食左兩啖!另一個同事覺得好有問題,叫我地唔好食,叫侍應過黎,個侍應係咁解釋,然後我地叫佢叫部長黎,個部長黎到,好唔相信咁,我地話唔信你可以試,佢竟然真試食先同我地換... ,其實我地話咸就應該即換,你要試囉入廚房試,但唔應該係客人面前試!



部長行開一分鐘,我地覺得都係唔好了,所以叫侍應通知話要取消,都係一分鐘內,佢話已經落晒料喎... 咁好啦!再等一陣佢再送過黎,個感覺好似白粥加返頭先個窩海鮮落去咁,啲粥冇應有既鮮甜味,個粥底仲要淡而冇味!

其間仲見個廚房師傅走出黎望我地,其中一個肥肥地既侍應對我地黑面之餘,仲要係度話個粥係咁,唔夠味可以加豉油或者魚露...... 但我地係食海鮮粥,應該好有鮮甜味......而唔係食豉油粥



另外明明我地個龍蝦刺身個頭唔要黎整湯,明明個侍應都知,仲有回答我地,但係最後又自把自為煮左湯!(另加錢的!)個幾十蚊算了,已經覺得佢地既服務有問題。

其實食物並唔係突出,但幾好味已經都ok的了,但服務差.. 我真係唔想再去幫襯!

另外座位安排都好有問題,我地五個人要迫係四人枱,但明明個度客人唔多,仲有好多枱剩,係咪咁有需要我地屈係一張四人枱度呢!問左幾次都唔肯加多格枱,最後要問部長先即刻加... 其實如果full,咁都會好明白,但問題就係個場跟本係好多枱剩........唉.. 真係唔係好明佢地諗咩....

埋單$1100 (5人) ,以呢個價錢可以食另一間囉..... (仲要已經八折左了....因為有member card)

Open rice Link :
http://www.openrice.com/restaurant/commentdetail.htm?commentid=2042862

4 則留言:

Billy 華仔 說...

Hi there 閃閃

I really like to eat Japanese foods too, after i read your post. This restaurant is not that great afterall.anyway Foods look great but not the taste. (quite expensive too)

Cheer
Billy

閃閃星小藍 說...

Hi Billy,

係呀!睇相係好好味咁,好味咁,但實際又唔係真係咁好味!

主要服務差所以令人止步,如果你食過邊間好味服務又好,價錢又差不多,Share比我知唷!
THanks!!!

Cheers,
Littleblue Tammy

Karen 說...

就算d野幾好味~服務差~幾好都係假~食完都背脊骨落~~

閃閃星小藍 說...

karen> yes yes, agree!背脊骨落

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin