星期一, 11月 09, 2009

小蜜蜂花藝工作坊 @ WTC by Oasis Florist



Facebook become a fan with wtc more 世貿中心報名抽中左參加呢個小蜜蜂花藝工作坊,雖然星期日要搭兩個半小時車程來回,只係上一小時堂,但閃閃都報左名參加!

比返啲相大家睇下啦!yeah!!!!!!

好可愛既動物花藝~



我冇影正面添!大家知道係咩狗嗎?







我既制成品就係中間個張啦!之後我去行街街,個個人都望住呢隻可愛既小蜜蜂呢!
我帶返屋企比柏宇睇,柏宇笑都「卡卡聲」,見到造型可愛既小蜜蜂,柏宇都好開心!



坐係呢個小花園中間,花香黎閃閃覺得好肚餓!唔通閃閃都係一隻小蜜蜂?

今次原本有五個人,但最後得我同愛麗絲出席,好似一對一教學咁!
多謝晒導師,同埋Oasis Florist,仲有就係WTC安排今次既活動呢!Thanks!

1 則留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin