星期六, 11月 14, 2009

Gift from SASA



閃閃星期四收到個包裹,嘻嘻!打開黎睇先!

其實閃閃係SASA Facebook 上試用既活動抽中既產品,只要大家係 Facebook 既 莎莎香港 (Sa Sa HK) 度 Become a Fans!咁就可以係每個星期一,參加佢地既試用活動,今個星期閃閃好好彩,抽中左可以試用 NUXE Face gentle cleansing gel(蜂蜜溫和潔面啫喱),咁岩岩岩用完支 Curel既泡泡潔面,抽左Cleansing Gel實左太合用了!

產品資料
蜂蜜成分完美地與多種天然花卉及植物精華結合,柔嫩滋潤保護肌膚,給予臉部肌膚細緻呵護。金合歡蜂蜜、人參精華及植物性潔淨成分,清潔之餘不損皮膚天然水脂膜,同時可緊緻毛孔,中性酸鹼度,即使是敏感性肌膚亦可安心使用,包括敏感性肌膚及三歲以上小孩。配合清新香味,令人愛不釋手。

成分:金合歡蜂蜜、人蔘精華、極溫和植物性潔淨成分、蜜桃精華、萊姆花萃取液、合桃精華
使用方法:早晚取適量於微濕的掌心,並於面上加以輕輕按摩,然後用溫水清洗乾淨。

sasa 既公關好細心,包得佢好妥當呢!




就係呢支啦!閃閃尋晚同今朝用過,搽佢上面既時候好似搽honey上面咁,好香好甜 (好想lum下!哈哈) 而家天氣轉冷,用左佢都冇好乾好緊既感覺,閃閃平時唔用gel的!因為覺得泡泡會洗得乾淨啲,今次改變左我既睇法!等我用多一星期,再同大家分享用後感!


星期一又有另一輪既試用抽獎,大家記得留言參加啦!

多謝 Sasa,希望下次都咁 Lucky 抽左我試新品!yeah!

3 則留言:

Karen 說...

我都有用呢~~我覺得好好用呢~用完又唔會好乾~~而且真係好香~~呢個秋冬如果用完都會買返佢~keep住用~~~

Natalie 說...

請問加入左FANS點先可以抽試用呢?THANKS

閃閃星小藍 說...

Natalie, 佢每星期一都會係page 度講有咩試,你只要comment 就可以參加架啦

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin