星期二, 8月 18, 2009

甜甜的溫柔的女生 - Macaron


大部份女生呢,應該都喜歡甜甜的食物吧,雖然甜吃易肥,但都抵抗不了甜甜的引誘。

第一次食Macaron係食係中環Antique Patisserie,小小巧巧的圓餅,實在唔捨得一口食左佢!之後呢,因為佢係sogo 有分店,所以間唔都有買黎食,但自從佢啲分店Closed之後,我就有再食過了!曾經有朋友仔買左一盒11種味道既Macaron給我,和媽媽及妹妹分享,滿足到不得了!

前兩星期,因為有事要到elements!經過Le Gouter Bernardaud,嘩!Macaron!

一個個色彩繽紛既 Macaron 係度呼喚我!!!唔得,要即刻打比妹妹!!
最後我買左五個回家,因為妹妹都勁愛吃!

我自己買左FRAMBOISE 同ROSE!



呢個係Rose,睇下啲Cream,外脆內軟既口感,勁正!我喜歡Rose味,因為我喜歡吃玫瑰既香氣,好像將花吃下!!!

我同妹妹都一致認為Le Gouter Bernardaud既 Macaroon 比 Antique更好味!!!入面既Cream口感更新鮮,甜度適中,巧味唷~~~~~~~感覺好像一個甜甜的溫柔的女生唷!!!


Le Gouter Bernardaud
尖沙咀柯士甸道西1號九龍站圓方2009 號鋪

Macaron @$15

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin