星期日, 8月 16, 2009

DR. WU - 玻尿酸保濕精華液


幾回前提到閃閃去過Shiseido做 Skin Test,得到既結果,係超乾同超缺油既乾性皮膚(從來都冇諗過自己Dry得咁緊要),咁閃閃就勤力啲,做多啲保濕既面膜外,最近就買左支袁彌明介紹 (相關文章),DR. WU玻尿酸保濕精華液

其實Dr.Wu 已經登錄左香港,但奈何價格偏貴,其實係台灣買便宜好多架!閃閃就係經Y拍向賣家購買。 $160 / 15ml (香港賣$280 / 15ml)

返黎即刻急不及待使用,無辦法啦!原來肌膚缺水引伸好多問題,例如會令毛孔粗大,皮膚太乾會失去光澤,肌膚會變得暗啞,總之就係唔靚啦!
所以想皮膚好,首先皮膚唔可以缺水!

根據維基既資料:
玻尿酸(Hyaluronan),又稱醣醛酸、透明質酸,基本結構是由兩個雙糖單位D-葡萄糖醛酸及N-乙醯葡糖胺組成的大型多醣類。與其它粘多糖不同,它不含硫。它的透明質分子能攜帶500倍以上的水分,為目前所公認的最佳保濕成分,目前廣泛的應用在保養品跟化妝品中。

根據袁彌明所講,市面上有好多玻尿酸/透明質酸分子太大,根本滲入唔到肌膚裡面,都因為經佢用過同研究介紹下,閃閃就買左黎試,用左兩個星期,感覺肌膚有之前咁乾,水嫩左好多,但冇水份測試機,所以唔知水份係咪提升左好多,但每晚用完之後第二朝上妝,好明顯感覺到粉底更貼面!!!連同事都見到我皮膚冇咁乾!!!

下星期會再到Shiseido做Skin Test,到時就知呢兩個月既肌膚有冇改善到啦!Yeah!!!


官方產品資料
Intensive Hydrating Serum With Hyaluronic Acid
含高濃度玻尿酸、海洋膠原蛋白,可強力鎖水保濕,提升肌膚保水機能;再添加活性酵母精華,具有修護及活化功效,使肌膚恢復緊實、有彈性。全效溫和配方,是一般及敏感性質膚都適用的保濕聖品。
產品型號 : PHS
容量 : 15ml
主要成份 : 高濃度玻尿酸、海洋膠原蛋白、活性酵母精華
適用膚質 : 缺乏水份及彈性肌膚、敏感性膚質
保存方法 : 避免置於陽光直射處,並存放於陰涼處。
登記字號 : 99-697274-01
衛署粧廣字號 : 97020156

產品功效:

高濃度玻尿酸,經嚴選完整立體結構的大分子,可抓住高量的水份,能在肌膚表層
形成一道 水分子網膜,維持並加強角質層保水機能,達到強力鎖水保濕效果。
海洋膠原蛋白,可以強力鎖水保濕,提升肌膚保水機能,常保肌膚柔嫩有透明感。
活性酵母精華,具有修護及活化功效,使肌膚恢復緊實、有彈性的細幼膚質。

使用方式:
每天早晚使用,臉部清潔後,取適量精華液於手掌心,輕輕按壓於臉部及頸部肌膚。

使用順序:
卸妝清潔→舒緩液→玻尿酸保濕精華液→乳液面霜→防曬隔離

注意事項:
避免產品入眼若不慎入眼,請以清水沖洗。使用時如有皮膚刺激出現,請停止使用並聯絡皮膚專科醫師。

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin