星期六, 8月 15, 2009

Olay White Radiance intensive brightening essence 透視美白精華露



七月尾有幸出席OLAY為 Beauty Bloggers搞既美的聚會,送了全系列 OLAY White Radiance 一套十件Olay美白產品。其中包括最新推出,由周迅做產品代言人的廣告,你有印象嗎?冇印象,可以睇下以下既廣告,會Call Out返你啲印象返黎!





除非你喜歡Tan Skin,如果唔係的話,每個女生都想擁有白嫩既肌膚,白嫩既肌膚除左先天因素外,後天既保養都好重要,大家都唔想做黃面婆吧?

透視美白精華露透明樽身設計,見到入面既粒粒嗎?分別係白色同同粉紅色既粒粒,係啦!佢地就係今次透視美白精華露既主角!獨特雙色透視因子,能主動直擊表面與肌膚底層的美白問題如斑點,暗沉及皮色不均等(呢啲問題我全部都有喎......)

白色透視因子含有維他命C及E,仲有桑白皮、忍冬花、百合花等天然植物萃取既精華,能夠深入滲透肌膚,幫助累積係肌膚表既黑色素新陳代謝,提升肌膚亮度,改善表面美白既問題。

粉紅色透視因子含有高濃度5% Niacinamide (維他命B3),水溶維他命能煥發能量,抑制深層黑色素,減緩黑色素自底層傳送至表層,深入肌膚底層還原已生成的黑色素,減少斑點,均勻膚色,幫助減低潛在美白危機。

見到白色同粉紅色因子,諗住按出黎睇下啦!

原來呢...係特殊按壓設計,一按既同時,會擠壓因子,令佢地混合,更加容易滲透肌膚。每次使用都非常新鮮呢!!!所以擠出黎既時候,見唔到有粒粒的!

按一下既份量,就足夠面部塗抹及吸收,我會按多一下按摩入頸既肌膚,因為頸同胸口都時常受到太陽既照射,要好好護理架!!佢既質地都好水水,好快就吸收左,皮膚變得滑滑咁!


從來都冇諗住買OLAY的,細個既時候,佢仲係叫玉蘭油(Oil of Olay),對佢仲係好抗拒,因為油喎... 感覺好似有層油去封住皮膚咁呀!好唔鐘意,到而家大左,有時收到Sample,都係連試都唔會試,今次叫正式第一次去試Olay,發現原來又唔係想像中既感覺,而且當日P&G既Marketing Manager既講解後,發現原來Olay咁多年多,不斷咁做科研,推陳出新,對呢個品牌重建左信心啦!

在網上找到一篇文章:100-year-old lady credits Oil of Olay for her youthfulness

多謝OLAY方面全出一套White Radiance試用。


Olay White Radiance intensive brightening essence 透視美白精華露 $169.9 (50ml)


延伸閱讀:

閃閃 - Olay & Beauty Bloggers 美的聚會 - 美食篇
Meling - 試用:OLAY White Radiance 透視美白精華露
Katy Beauty - 香港OLAY♥Blogger Gathering
Candy - olay與我:美的聚會
Michelle -OLAY 美麗聚會 , OLAY 蜜桃色美白精華
Hidee -
Olay 美的約會
Tika - OLAY x HK Beauty Bloggers的美麗聚會
Alison - 部落小聚:吃了令你更美麗的OLAY 美麗飯局

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin