星期六, 8月 15, 2009

Skin Product Sample & Service


前日去SOGO 9/F既ICY Summer Beauty Fair,同埋同事一齊去囉coupon 換Sample,個個去排隊囉,我地分路行事,唔駛半個鐘囉完要囉既Skin Product Sample,有啲BA 姐姐好nice咁介紹啲Product 既用法,有啲就黑晒面咁!

其實我家都有好多Sample,間唔中因為冇用過定期要清左去(會過期架麻),但係呢,又會不停咁囉 Sample黎用,何解呢!?

有啲人會覺得貪小便宜,但係我就覺得,有時有啲產品,試都未試過,你未必會真係去買返黎(除非有非常好既口碑),其實小小既sample,試用未必即時有效果,但起碼可以試到自己會唔會敏感,用完會唔會唔岩自己皮膚,會唔會起粒粒,會唔會唔爽,會唔會太笠...........(我要試架,因為我係敏感皮膚)

試過好用,就會有信心去買,咁都係令消費者有推動力去買產品既其中一種方法。

而BA姐姐們,唔好係比 Sample就係咁Sale,好討厭的,我連試都未試,叫我點買呢!你服務態度好,我用過又好用,自然會返黎買!
但如果你黑面,我就即刻唔想返黎幫襯你,仲會記住左你態度唔好!

我自己都做過Sales!係有麻煩既客,個個客消費能力都唔同,但你服務態度好,不論咩客都好,都會記起你搵你買野,但你黑面唔好態度就會記住你,唔再幫襯你!

我做 sales 時都試過比客勁鬧,可能係另一個 sales 有問題,佢都走黎鬧架!又或者有啲客人係無理取鬧,但係點呢,唔通黑面可以解決問題嗎?

要留住客人,係要有優質既服務態度架!

另外就係一啲岩用既 Sample可以留黎去旅行,咁就唔駛帶咁多野到外地,留返啲位比買野返黎啦!hahahhaha~

最近我感受過優質既服務態度有
TST YSL 既 Jack (我冇買野只係問野,但係佢態度勁好,冇辦法,我去完Gucci,啲Sales好串,相對下阿Jack好好多!大家去YSL買野可以搵佢!高大既男仔黎)
係金伯利2/F一間造鞋店既靚女店員(係靚女個個,佢態度真係好好,但唔知叫咩名)
Benefit @CWB Lane Crawford 既男店員( 唔知叫咩名,但係我去問野,佢好nice咁答!我如果要買野,都會返去搵佢買)
Origins @ CWB (我去囉Sample的,其實我係有興趣佢既系列,個 sales姐姐好nice 呀!)

好既服務真係可以令人回頭幫襯架!所以各位BA,唔好睇小一包小小既Sample唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin