星期六, 8月 01, 2009

Pantene定位修護系列



多謝P&G既PR Cecilia,因為最近糧期,工作太忙,遲左寫呢篇試用!唔巧意思!
初初收到Message話有試用既時候,仲係到估係咩產品呢!原來係全新Pantene定位修護系列

根據資料呢:全新Pantene定位修護系列透過嶄新「定位修護」技術,追蹤及鎖定受損髮絲,配合升級配方2倍維他命原,集中定位修護受損部位,令秀髮達至雙倍強韌效果
全新Pantene定位修護系列特別蘊含升級配方2倍維他命原,為受損髮絲位置提供更滋潤的修護。2倍維他命原粒子體積細少、水溶性特高,能夠滲入髮芯,填補內部的微小縫隙,補充秀髮流失的水份,解決內部損傷問題,讓秀髮更健康完美!全新Pantene更含離子探針修護成份及物理效應修護成份,能針對3大秀髮損傷來源,即時修護頭髮的表面損傷,有效改善開叉,毛燥及容易折斷等問題。以上3大專利成份能有效由內至外同時修護秀髮受損位置,令脆弱髮絲變得健康強韌,重拾亮麗光澤,從此無懼各種有害物質、環境污染或情緒影響,散發健康動人的魅力!

今次試用既係
Pantene 定位修護系列的洗髮乳,潤髮乳 瞬效護髮乳液(免沖洗)(Pro-V Leave-On Moisturizer) 深層滋潤髮膜(Milky Treatment Hair Mask)


閃閃既頭髮係亁性髮質,因為經過多年既染髮同電髮,所以開叉折斷既情況都頗嚴重!所以我係鐘意滋潤度既洗髮用品。

我試用左個多星期,我自己覺得佢比Pantene既Clinicare好用(我自己都估唔到,因為Clinicare感覺好Pro咁麻) 呢款定位修護系列,我用完之後,頭髮都好貼伏,冇產生毛燥,不過可能只係用一個星期左右,未睇到可以令頭髮好光澤,但頭髮變得好柔順,冇暗啞感!

不過潤髮乳都係有太潤,潤到落身體皮膚既感覺,我唔鐘意潤髮乳過水既時候,皮膚會有滑"傘傘"既感覺,不過用完頭髮係真係好滑喎。


呢個深層滋潤髮膜我好Like呀!因為佢只係需要停頭係頭髮上2-3分鐘(岩我!趕時間出門口麻),用完佢頭髮會比較滋潤,佢一星期可以用2-3次!我覺得當佢係潤髮乳都得呀!hahahahha!!!!
成個系列都係白色乳狀質地!

另外免沖洗既瞬效護髮乳,乾濕髮都用得,我就囉左返公司,放工要去約會前,用佢黎搽一搽係頭髮中至尾,就可以令頭髮更加貼服!唔似髮油搞到油笠笠,佢質地好清爽!
要知道,女仔應該由頭髮開始就要一路靚落去麻!

再次多謝Cecilia,本來我冇諗住試呢個系列架,因為覺得Clinicare好似會PRO啲,估唔到有驚喜喎!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin