星期一, 12月 27, 2010

2010 1st Christmas Party by Neo Derm @ Tango



今年第一個既 Christmas Party 就係 Neo Derm Group 搞既 Christmas Party ,今年好開心可以參加呢!希望出年 PR 們還記得閃閃,會再邀請我唷!:P (嘻嘻,因為實在太開心了!)

一如往年,Neo Derm 既 PR 都係勁有心花心思去準備一啲遊戲比一眾 Bloggers 們!分別都係同佢地 Neo Derm Group 旗下品牌有關係,我當日冇中到 Lucky Draw ,但係今年參加遊戲中左獎呢!(SUPER LUCKY AR)

今年選址係中環雲咸街既 Tango Argentinian Steakhouse ,係一間阿根廷菜,我對阿根廷菜冇認識呢,但好美味既食物都係會令人好感動的。


先來一客小蕃茄,平時我唔多食蕃茄的,由其係生蕃茄,大家都說蕃茄有草腥味,但大家都說這個蕃茄好好味,那我也來吃一口,嘩!真的,沒有草腥味,只加了少許 Oliva oil ,少許 Pepper ,同埋少少鹽,帶出蕃茄既鮮味,為頭盤打開序幕!



另一道 Appetizer 係 Argentinean cured meats and cheese platter
芝士係硬身既,好有咬口但芝士味算香濃,ham 就唔係話太好了,冇乜咸香.. 冇令人好回味。


反而呢個大家都好喜歡,分別係 Chorizo Sausage Grilled Agentinian pork sausage !
左邊那個辣辣地好好味,佢地仲為我地黎多 round 添唷!



這個呢,係 Goat Cheese empanadas,喜歡吃芝士既我,當大家話唔好味既時候,我都係有試下,但個味我接受唔到,而家先知係山羊芝士... 唔怪得啦!我唔食羊架.....



麵包就唔知係咪 home made 了,不過都脆口,我仲搽左好多牛油 (肥死唷....):P



到主菜了,當日我同 Candy Share ,所以叫左一份係牛,一份係雞!

Grilled Brazilian Chicken with chimichurri marinade
半邊既雞,相對另一個 main course ,就失色好多了,肉質唔嫩滑,有點鞋口!


8oz filet
上枱個時,見到黑麻麻一舊炭咁!


係因為用呢個炭爐黎燒的,火力好大架!但現場冇油煙味,抽氣好勁呢,炭燒既風味同埋火力強勁,就可以好快咁鎖住肉汁!正!我同CANDY 叫左五成,不過上埋枱佢已經變成七成了,看來火很強勁,牛肉內燃得更熟,下次可以點四成...三成.....



成枱都係野食呢!哈哈



係我地食緊野既其間,Neo Derm 安排左遊戲同大家玩,PR 化身主持,為大家帶來抽獎和遊戲!


小妹都有參加其中一項遊戲,中了一份 reenex 的療程一份呢!頒獎唷!(^-*) 加左個聖誕帽~:P



最後上埋甜品!分別係 Leche Flan 同 Churrons con Chocolate !最喜歡個 Churrons con,有冇人知點整架!勁好味!



當日同枱的 Bloggers 都是閃閃認識的,大家有傾有講,好開心咁過左一個下午!


仲有其他閃閃認識既 Bloggers,同埋 Neo Derm PR Maggie!!!!


多謝 dermes 送左個 iphone 皮套呢,好靚呀!


今次玩得好開心,兼且遊戲 win 左添,開心唷,再次多謝 Neo derm group 既所有PR 們!kiss all^_^




(Facebook disabled ... hope can regain later)
閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin