星期四, 12月 16, 2010

暖笠笠的打火機?



6.8度呀... 好凍喎,前日仲覺得好暖,今日已經去到6-7度,雖然我病病地反而反常地覺得唔太凍 (醫生話咁樣既我真係好唔妥!),但正常反個時應該會好凍.....我好怕凍....

上星期已經知道今個星期好凍,本來諗住要買個電暖手蛋,因為我超怕凍呢!唔知係咪諗住要買,心想事成呢,哈哈!朋友仔送左份禮物比我!



我收到個時仲好疑惑,Zippo 係以打火機聞名,我唔食煙,更唔鐘意另一半食煙,送比我仲乜呢?打開黎睇左眼,嘩!個打火機仲成隻手掌咁大隻.......正係度盤算打火機我仲黎仲乜呢..........??

同個朋友仔講返多謝,多謝佢送個 Lighter 比我...... 佢答返我:唔係Lighter 黎架,你睇下個 Manual 先啦!

下?唔係打火機..... 即刻囉返黎睇。原來係 Hand Warmer 黎!原來 Zippo 出左個 Hand Warmer 。


呢個 Hand Warmer 係 Zippo 其中一條 Outdoor line 既產品,每次用0.4盎司 Zippo打火機專用油,就可以發揮12小時熱力,熱力比普通暖手器暖10倍!



星期三轉冷,我已經入左油點著左佢,個暖一直都KEEP 到半夜,雖然吹住風,但手心好暖!



Zippo Hand Warmer
售價:$380
售賣點:Sogo


價錢都唔平呢,多謝朋友仔送比我呢份好岩我用既禮物唷!♥♥冬天的大愛唷!♥♥

呢個就係我既冬日三寶:保護咀仔既ettusais Lip essence (deep moist)、護住手既Zippo Hand Warmer、保護頸既Scarf!!!!!!



天氣好凍呢,大家都唔好冷親唷!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

4 則留言:

Unknown 說...

星球妹妳好!我都買左一個打算送比朋友呀!不過唔知點解次次將佢擺入衫袋佢就自己熄左…呢個野據妳經驗係咪一定要拎隻手出泥,揸住個絨袋唔好索緊袋口先work架!

閃閃星小藍 說...

Ian > 你好唷。
我平時都拉個絨袋拉得好緊,但佢又唔會熄火喎。
你會唔會點佢個時燒得唔夠耐?
因為佢話燒3-5秒,但我發現唔多得的。
要點耐啲先WORK, 你可以再試下唷!^^

Unknown 說...

唔該閃閃妹,經檢查後發現係嗰個咩頭有問題引致,已經拎返廠換返個work嘅!而家比左女朋友仔用不知幾開心!

恭祝閃閃妹新年快樂!一年靚過一年…心想事成!

閃閃星小藍 說...

LAN> 咁就好了!^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin