星期一, 12月 27, 2010

和屋企人吃日本菜 @土門日本料理

冇乜邊個女仔唔鐘意食日本野,所以同媽媽妹妹出街食野,就揀左食日本菜,之前係利舞臺金不換食飯,見到對面有間 Domon,拉麵我就唔太好啦!但係見佢有日式定食,所以就叫左媽媽同妹妹出黎食飯啦!

其實媽媽食量不大,所以呢兩份定食加其他小食就夠食!
首先叫左個刺身定食,有三款魚肉刺身,每款都有三片,岩岩好我地三個人,魚生新鮮,好味道!個定食有埋蒸蛋,所以柏宇就食蒸蛋飯啦^.^,小朋友都有得食!嘻嘻!



另外我地有點壽司,我就點左蟹膏軍艦同櫻花尤魚軍艦!呢兩個我係勁鐘意食的。好味!!


媽媽愛吃三文魚,所以左幾件三文魚壽司,看看!脂肪分佈得好平均!蟹棒就係妹妹既至愛,這碟呢,我就覺得三文魚比較好味唷!



另外仲有呢個炸蝦卷,上台仲係熱熱地,即炸喎!




另外仲叫多個壽司定食,呢個壽司定食比起刺身定食失色好多了!刺身好食好多!



呢個又係妹妹鐘意食既炸雞軟骨。


燒雞串幾好味,雞嫩滑,燒得香口。


最後食飽飽,埋單四百六十幾蚊啦!三個人食,差唔多啦!
野食唔錯幾好!如果服務好啲就好了。


土門日本料理
銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場6樓A-B舖 English Address
Shop A-B, 6/F, Lee Theatre, 99 Percival Street, Causeway Bay
2894 9699



之後同柏宇去左TIME SQUARE 影相,BB 周圍走黎走去,好開心喎~~~~



(Facebook disabled ... hope can regain later)
閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

1 則留言:

Karen 說...

我愛蟹棒呢^3^~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin