星期日, 12月 12, 2010

最近用過既產品

因為太多野了,所以寫一篇上月用過既產品!

最近有冇睇過呢個廣告?


如果最近有係FACEBOOK 睇過都知佢地搞左個投票活動,我就超級大頭蝦唔記得左十一月頭寫試用,不過我用左大半個月,而家同大家分享返啦!

Neutrogena HYDRO BOOST essence 水活保濕精華 (HK$149.9 / 30ml)
面膜級既保濕精華喎,平時唔係成日可以敷到面膜,但係濕度又好低,皮膚好易被抽乾水份,咁粉底就唔貼,所以保濕精華就好重要,但係日日用,早又用,晚又用,如果好貴既水份精華就真係唔捨得用咁多,但係唔用足夠既份量又保濕唔到喎,所以作為開架品牌 Neutrogena ,百幾蚊就可以用到成個月,重點係好用麻。
今次既 Neutrogena Hydro Boost 水活保濕精華係由意大利 Tuscany盛產最優質的橄欖提煉而成的橄欖精華,深層滋潤肌膚及抑制水分流失,為底層細胞持續釋放水份達12小時,即時提升肌膚水份3倍,讓肌膚整天充滿彈性、水潤透亮。
朝早用完爽膚水再用佢,再搽夠滋潤度既LOTION,咁就已經好足夠!



半透明既精華,吸收得都算快架!保濕度當然好高啦,冬天呢啲咁乾既季節,就算搽多啲都唔會肉赤!






最近有冇睇我既文呢?上個月我去左 ettusais 既 sweet hands & lips gathering (相關文章),當日我地除左有 極潤版唇部修護精華 (lip essence -deep moist) 可以囉返屋企試用外,仲有一個最新出既 甜蜜蜜滋潤水霜 (Sweet dear hand cream) 試用添!我囉左咩味?咪就係夢幻甜美草莓囉!


全新推出的甜蜜蜜滋潤手霜含夏威夷果油,一種與皮膚最接近的植物油分,質感輕盈又容易被皮膚吸收,還有保濕度極高的精煉蜜糖、甘油及透明質酸,為雙手提供強效保濕滋潤柔滑。兩種珍珠粒子,同時調整、均勻手部膚色,令皮膚散發光亮。

細細粒,好方便,放係手袋又或者放係公司隨時都可以滋潤隻手。滋潤度足夠,但我覺得吸收得唔係太快,但都OK,而且仲有珍珠粒子,我喜歡有點閃閃地既感覺。




呢個就岩晒可樂迷啦!可樂迷既你,送禮自用都好岩駛!

可口可樂「滋潤三重奏」聖誕護唇組合 (HK$74.9/ 3支)
猶如糖果罐般的小巧鐵盒,盛載著三款不同質感和香味的可口可樂潤唇產品,包括(左起): 櫻桃可口可樂潤唇膏、呍呢嗱可口可樂潤唇油,以及呍呢嗱可口可樂滾珠潤唇彩,總有一款得您歡心。



全部都係可樂味道,日日搽住佢唔知會唔會令人更加想飲可樂呢!有成三枝咁多,會送比鐘意可樂既朋友仔!等佢地呢個冬天都有可樂味既潤唇膏圍繞住個咀仔唷!



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin