星期日, 12月 12, 2010

Organyc 有機純棉的保護


多謝HKCOSME.COM 抽中左我去試用呢!上一篇我介紹左一個無毒害產品既品牌,今次試用既產品都係有同一個概念。

今次試用既係意大利品牌 Organyc 的女性衛生用品既衛生棉條及敏感部位清潔液。



平時間唔中我都有棉條既習慣,因為有時用棉條係體內,活動會方便啲,但係呢,係街個時要換有啲麻煩,所以唔係經常用,一來棉條係身體內,如果係啲唔好既棉,就會有細菌滋生既問題,所以呢,呢啲產品都要嚴選,今次試用既棉條,係100%有機純棉製造,好柔軟!我試用既係 Super Plus ,係流量多的,大家要注意呀,用棉條唔同用衛生巾,衛生巾你就算好少流量都可以好吸收既衛生巾,係體外問題唔大!但棉條就要用岩自己流量既棉條,由於衛生棉條的吸收力被認為和導致婦女中毒休克症候群有關,所以置係體內既棉條就要小心咁選擇!









Organyc 導管式包裝:棉條完全包覆在導管中,不必擔心手接觸污染的問題。使用時將導管外管前端與陰道口接觸,將內管向前推,以類似注射的方式,將棉條推入陰道內,再將導管(外管和內管)一起移除。


因為係SUPER PLUS,所以我好少日子用到佢,前端是圓頭的,以便放入。內管的功能是以活塞式的推進方式將衛生棉條由外管瓣型開口推出。呢種置入式係我覺得最好既方法。






另外就係試用敏感部位清潔液,佢係有COTTONSEED OIL (棉籽油) 既天然成份,味道好香!

每次只係用好少份量,透明的,唔會起到太多泡,用完覺得好滋潤。始終女性敏感既部位係弱酸性,所以要小心選擇女性清潔產品黎清潔呢!推薦唷!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin