星期一, 12月 27, 2010

很水水的感覺 - GIFFARINE HYDROCRYSTAL 系列


早前...(忘了多久... 可能有個半月至兩個月吧!),收到GIFFARINE 的產品說是試用,未試過用這品牌的SKIN CARE,只有用過化妝品(相關文章),很好奇好唔好用呢!

最近我覺得塊面好滑好滑咁,諗諗下最近我都係用 GIFFARINE 既 HYDROCRYSTAL 系列呢,天氣就算好乾好冷,皮膚都一樣係好水潤咁﹐最近連粉底都搽少左好多。所以推介呢!

(下文中的藍字都是官方資料)

首先開既係 Hydrocrystal Treatment Essence 活膚修護精華 $220/150ml

「活膚修護精華具備深層滲透保濕功效,可柔化肌膚,誘導細胞吸收養分。當中所蘊含的綠花恩南番茄枝,有效控制油脂分泌,平衡肌膚油水比例,減少毛孔阻塞並同時緊緻毛孔;而納米金肽則具抗炎抗菌功效,並含有高度保濕的蛋白,促進細胞更生,令肌膚更年輕富彈性。

主要成分:綠花恩南番茄枝、納米金肽
使用方法:潔面後,用棉花沾取少量活膚修護精華並輕塗於面部及頸部;早晚使用。

洗完面就係用呢枝精華,我初初冇留意完來係精華黎,打開覺得好香,乳白色咁,有時當佢係化妝水咁黎敷面,保濕效果不錯唷!




Hydrocrystal Youth Serum再生活膚精華素 $350/15ml

再生活膚精華素蘊含Sirtuin、納米黃金肽及透明質酸,可補充肌膚所需的Sirtuin蛋白,重整及活化肌膚細胞;納米金肽及透明質酸則可提升骨膠原、補充水分、改善營養代謝,幫助肌膚吸收
其他營養,修護受損細胞,減淡幼紋,令肌膚回復年輕柔滑,連續使用7日,肌膚得到明顯改善,變得水分充盈,緊緻嫩滑。

主要成分:Sirtuin、納米金肽、透明質酸

使用方法:潔面後,先將活膚修護精華素輕抹於面上,再輕輕擠出少量再生活膚精華素,以打圈方法均勻地塗抹於面部;早晚使用。


妹妹超愛用這枝精華素,不過佢冇美白成份,所以有時我會混合美白粉來用(相關文章),咁就又可以保濕又唔怕冇左美白,最近一直都用呢樣精華素,皮膚的確很滑,有時要化妝,上粉前搽佢都會貼啲!所以我覺得就算唔係全條LINE 用 HYDROCRYSTAL ,都可以只買呢枝精華素來用!大約泵兩下就夠我全臉搽,好水好易推開。




Hydrocrystal Eye Gel 活膚眼部啫喱 $300/15g

活膚眼部啫喱除了蘊含有效延緩肌膚老化,提升水分的Sirtuin外,更含有由6種植物提煉而成的活性精華 Biophytex ® LS,不單可促進眼部血液循環,減少泛紅及浮腫,更可撫平眼紋、對抗色斑、黑眼圈,並提供抗炎抗敏等效能。

而黃豆胜肽內更含有氨基酸,具備抗氧化及緊緻眼周肌膚之效,水潤質感,迅速滲入肌膚,絕不會堵塞毛孔或產生油脂粒。金色粒子可平衡膚色,營造順滑質感,並發揮光學反射作用,將光線拆射至眼圈四周,內外打擊黑眼圈。

主要成分:Sirtuin、Biophytex ® LS、黃豆胜肽、金色粒子
使用方法:取出適量活膚眼部啫喱,於眼周位置輕輕點拍;早晚使用。

這個眼部啫喱又好得意,有金色粉子,搽左上眼有少少金色,好得意,不過就唔係個個鐘意,但我同妹妹都覺得呢個EYE GEL 不錯的,用左一段時間,冇搞到隻眼周圍有油脂粒,而且清爽快吸收,但有夠滋潤!



影相很難影唷,看到閃閃的金色粒子嗎??




Hydrocrystal Mask Gel 活膚酣睡面膜 $250/45g

活膚酣睡面膜在睡夢中為你悄悄復修肌膚,當中所蘊含的Sirtuin,大大補充肌膚底層隨歲月而流失的Sirtuin蛋白質,針對性打擊衰老問題,重整及活化肌膚細胞;而納米金肽則可提升骨膠原,令肌膚更具彈性,減淡表情紋及抵禦皺紋。

活膚酣睡面膜更蘊含與人體分子非常相近的透明質酸,除補充水分及活化肌膚底層肌質外,亦可改善營養代謝,減淡幼紋,令肌膚更緊緻豐盈,鎖水同時更具備良好的滲透性,幫助肌膚吸收其他營養;一覺醒來,肌膚重現晶瑩亮光。

主要成分:Sirtuin、納米金肽、透明質酸、玫瑰花水、紅石榴精華
使用方法:潔面後,先將活膚修護精華及保濕產品輕輕塗抹於面上,再以活膚酣睡面膜均勻地覆蓋,翌日早上,即可按正常程序潔面及柔膚;睡前使用。


呢個係最後程序先會用的,但又唔係成日會用,係好天氣比較乾或者凍既時候我就會用佢,我諗夏天開冷氣都會好岩用!個香味好香,唔係好假既味道,薄薄地敷上,又或者可以做一下 5 mins 按摩,第二日皮膚都係好水水的!


今次試用左好耐,一直都有 keep 住用,連妹妹都話好用,好安心咁推介比大家用唷。


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

1 則留言:

Karen 說...

我都鐘意用佢~真係好用呢~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin