星期日, 12月 05, 2010

琥珀去黑眼圈?

早前應 PR 既邀請,同其他 Bloggers 去左 Pearl De Beaute 位於旺角既分店試做 「RF琥珀去黑眼圈療程」。

其實我黑眼圈唔係太嚴重,平時都唔駛點遮眼圈,不過因為夜訓,點都有少少黑眼圈,所以就揀左呢個療程。

放工遲左,去到已經有其他 Bloggers 已經參觀緊,我就食啲野先,多謝 PR既安排,啲食物好精緻呢!


講返個療程先,我地各自安排左房間,我呢間係雙人房黎,岩啲兩個朋友約埋一齊黎做 Facial


RF琥珀去黑眼圈療程
首先係潔面->垂盆草爽膚水->磨砂->垂盆草精華->亞麻子面部按摩

呢一部份用既都係天然成份既野,性質溫和,而且美容師手勢好好,係面上按摩,好舒服。


然後就係精華按眼->琥珀按眼 幫助血液循環->RF射頻收緊眼袋及去細紋

坦白講,琥珀按眼都幾痛,有啲似刮砂咁,但係隻眼度就痛啲,我問返幫我做既美容師,佢話有去水腫,幫助血液循環,而且佢地係係按係一啲穴道同淋巴位度,所以有幫助眼部提升既作用。再用埋RF 去幫助收緊,可以去眼袋同細紋,美容師做完一邊就比我睇個效果(我既右邊唷),我覺得眼角向上提升左,冇咁腫!


之後再敷埋垂盆草面膜,係敷面膜既時候做埋肩頸按摩,好正。

我呢個療程,應該唔只係RF琥珀去黑眼圈療程,應該係有加埋ILSCI有機垂盆草防敏美白補濕護理黎一次過試,做完之後,我搽返小小胭脂就可以落街!

多謝Pearl De Beaute安排既試做,仲送左CO2 MASK 比我地添,我搵日試左再同大家報告唷。



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin