星期日, 3月 21, 2010

BE X Estee Lauder 嶄新突破亮白精華試用



之前 Upload 左呢張相係 Facebook,已經預告左閃閃開始試用 Estee Lauder 全新CyberWhite EX Advanced Performance Brightening Essence突破亮白高效精華,多謝 Estee Lauder 揀選左我去試用呢個美白既精華素,亦多謝 BE 既安排。

有睇開閃閃既部落格都會知道,閃閃岩岩試用完另一品牌既美白精華,最近各品牌都開始出不同既美白精華黎迎接仲夏,為左炎夏作最好既美白準備,閃閃深明一白遮三醜既道理 (雖然閃閃知道如果是美女呢,Tan Skin or 白雪雪都一樣靚!但可惜閃閃唔係美女),所以美白對閃閃尤其重要!

真係唔好話閃閃長氣,防曬係抗衰老既重要一環,防曬之餘,美白都好重要,因為黑色素越多越活躍,衰老都會比一個注意防曬同有做美白既女生快!

今次 Estee Lauder 推出全新既 CyberWhite EX 突破亮白系列,賣點係針對最難對付的黑斑─復發型色斑(Recurring Spot),有係電視同巴士上看到該廣告嗎?








今次主要係同大家分享首十天試用既感覺(Mar 5- Mar 14),閃閃囉左試用品之後,就開始試用今次既新品,因為雖然大家都覺得閃閃已經白淨,但閃閃覺得自己仲係唔白,仲要有色斑既問題困擾,有講話二十多歲有雀斑叫青春喎,快將三十有色斑個人整體感覺老幾年的,雖然閃閃一向唔介意比人知道真實既年齡,但當然最好唔好比人覺得比實際年齡老啦!所以閃閃一直希望可以淡化臉上面既雀斑,其實係上一次,已經有提過美白精華唔係漂白劑,所以閃閃冇其望用十日就可以見到臉上面冇晒雀斑,所以同大家分享質地既試用感!

質地
白色既乳液狀


一般既精華素多數半透明,呢個係白色既乳液狀,大約泵二下先夠全臉使用,再泵一下搽埋頸



吸收
吸收得算快,唔駛按摩已經吸收晒,好怕好笠既野,呢個算好爽身!



閃閃既左手日日都有搽,右手就冇,唔知相片睇唔睇到效果,左手係明亮白淨點的,右手仲係暗啞同埋有啲小斑點。



左邊面
比之前白淨左同埋色斑雀斑等淡左少少呀!!!(呢樣好緊要!)



只係試用十日就有咁淨白既效果,平時點都要搽少少粉底或者用有色既base 黎遮遮啲斑先落街,而家啲斑淡左少少,可以唔駛咁做,雖然唔係激光(但閃閃唔提議大家用激光啦......),唔可以一下子冇晒啲雀斑,但係用左十日就有效,好快呢,閃閃會再試多十日同大家報告報告呢!


睇完呢篇分享,你係咪都好想試下佢既亮白效果呢,只要大家係呢度「閃閃的美白分享 (按此)」 LIKE 閃閃既分享,填寫表格,就會收到電郵去換試用裝,絕對好康!大家快啲登記唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin