星期三, 3月 17, 2010

小頑皮生日會 @Oyster Station Snack & Oyster Bar


前日認識十多年既朋友仔生日,應壽生仔既要求,起幾年前曾經去食過既蠔吧開生日扒地!
閃閃平時食生蠔都係一隻起兩隻止,但係今次黎到係主要食蠔,所以點都知要食多幾隻啦!

我地十幾人,一共有四盤蠔,每盤有四款,閃閃冇問到係有咩蠔,只係知要順住吃,而每個人對蠔既喜好都各有不同,而閃閃最喜歡右下角這款,creamy一點的!最後因為唔係個個都食蠔,所以閃閃食多兩隻,好少可食咁多隻呢!!(因為遇到唔好味既蠔,閃閃食左會暈...所以好少食) 好味好味!^^


其他小吃:


海膽係一般既貨式,生蝦個醬汁唔掂!


刺身拼盤幾好味,白色個啲其實係乜東東呢,冇問添!


小頑皮生日,閃閃去左聖安娜訂左個小熊輕鬆遊花園比朋友仔,他的女友準備了十三枝 Happy Birthday 既Candle 比朋友仔,岩岩好插晒係花園,哈哈!


閃閃好喜歡呢張相,影得好好呢!yeah!


閃閃冇幾多個十幾年既朋友,「小頑皮」係其中一個!

小頑皮
Happy Birthday!!!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin