星期五, 3月 12, 2010

LES TROMPE-L’OEIL DE CHANEL



閃閃呢篇文出既時候,可能已經售罄了!

自從 Peter Philips 成為 CHANEL 彩妝創作總監之後, CHANEL 每季既彩妝都有唔同既驚喜,今次同彩妝無關,但係 Peter Philips 帶黎另一驚喜,Peter Philips 為 CHANEL 2010春夏時裝展,設計了這款精緻而玩味十足的紋身貼作點綴,紋身圖案多是CHANEL的標誌性元素,如CC標誌、珍珠等。將綑皮銀鏈纏繞於纖細的手腕處,或者在大腿繪上一圈優雅的絲襪帶…鳥雀的設計靈感則源於Chanel女士寓所中的烏木屏風 – 兩隻小鳥叼著長長的項鏈,在肩頸處成了精美的裝飾,還有一大束野花搖曳生姿。


著露肩Tube Dress 係鎖骨貼上這紋身貼,激靚!

Les Trompe-L’Oeil de CHANEL紋身貼一盒5張,共55款圖案,定價為每盒$550,將於3月12日起,於 CHANEL 美容專門店及 CHANEL 時裝精品店發售。



$550 幾蚊對於入手 CHANEL 精品黎講,一啲都唔貴,不過閃閃唔捨得呢!如果男生們既女朋友喜歡 CHANEL,入手Les Trompe-L’Oeil de CHANEL紋身貼作為小禮物黎氹下女朋友仔,就好抵了!
黎緊白色情人節了,又多一樣禮物選擇。

但閃閃諗... 要買快手!好快冇!hahahaha~

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin