星期日, 3月 07, 2010

ELLE X Clinique Derma White 產品試用 Week 4


不經不覺,已經試用左 Clinique Derma Whtie 既 Clinical brightening essence 一個月了!係時候黎個總結了!

ELLE X Clinique Derma White 產品試用 Week 1
岩岩開始用既第一個星期,閃閃著重係個質地方面,同閃閃平日用開既 Serum 好唔同啦!質地比較杰身,但又好好推開,有點滋潤既感覺!

ELLE X Clinique Derma White 產品試用 Week 2
到用左兩星期了,開始睇下有冇白到,唔知係咪因為日日都對住自己既關係,又唔太覺得白左喎,但係睇返啲暗瘡印又真係淡左喎(平時好耐個印都仲係度!),雖然全面白既效果仲未見到,但係暗瘡印淡左既效果最明顯!

ELLE X Clinique Derma White 產品試用 Week 3
到左第三星期,就睇埋保濕既效果,因為保濕對皮膚黎講都係好緊要既一環睇返第一個week 閃閃已經講左有啲滋潤感,原來佢保濕既效果都好好!


總結黎講,如果得到如漂白般的效果,的確幾驚的,呢枝 Clinical brightening essence 並唔係一用左即白既產品,影相唔知睇唔睇到效果,但係閃閃就見到自己既膚色均暈左,美白果然係女生們既長期抗戰 (同減肥一樣!HAHAHA) ,有幾晚空閒點,閃閃再係斑既位置按摩了幾下,加強吸收添唷!

而且呢,閃閃有少少敏感,但用左幾隻唔同既 Clinique 產品都冇出事,好安心用呢!

左邊係兩星期時,右邊係今日影的,唔係喎,又真係好似白左喎!HAHHAHA ,雖然唔係太明顯,又好似係白左少少!


多謝 ELLE 同 Clinique 今次提供既試用,閃閃真係好愛用美白既產品呢!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin