星期五, 3月 26, 2010

打電話好方便 - zPhone



閃閃有用兩部電話,分別係Iphone 3Gs 同埋 HTC Diamond ,兩部功能唔同既電話,但係呢,係最簡單打電話功能,我比較喜愛用 Diamond,因為佢同閃閃之前另一部電話一樣,可以咁鍵盤上既英文去搵到個電話同人名出黎!即係你按下“A”,”N” 就顯如Anna,按下"M", "A" 就會出到 Mandy ,但去到 IPHONE,就冇左呢個功能,往往要去返 CONTACT度搵名,又或者係要記住個電話號碼佢先出到全名!


尋日閃閃係度左DOWN 右DOWN 既時候,就搵到個apps 叫做 "zPhone"

佢就係好似我用HTC Diamond or SE 打電話時呢個 Smart Function 咁,可以打個名就搵到相關既contact!方便好多呢!

閃閃 Download 既時候仲係 Free ,原本應該係 US$0.99的,大家快啲去 Download 黎試下唷!

http://appshopper.com/link/zphone

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin