星期日, 3月 28, 2010

唔好浪費麻,用盡 Neutrogena -"WAVE"




上一次,閃閃舊博文:Neutrogena -"Project WAVE" 「第三代潔面產品」已經介紹過呢個震震震震震震既潔面用具,今次仲要介紹啲乜呢,其實係想大家唔好浪費,點唔浪費,閃閃又拍左 Video 黎同大家分享唷!



睇完片,閃閃講返用後感啦!本身買機個時跟黎既14片棉好快用完了,每次用完又掉左佢覺得好浪費,但每次換一片新既感覺又覺得好乾淨,始終係塊面,要見人架麻,一定要用好既乾淨既棉黎清楚,之後閃閃去買左補充棉,$69.9/30片都真係幾貴,不過講緊佢做 Deep Clean架麻,貴啲都冇辦法啦!而呢部機仔又可以同屋企人一齊用,只要換塊棉就得!而我妹妹就勁愛用佢,話佢清潔得好乾淨!所以大家都會 Keep 住用呢!

p.s. 諗諗下,佢既微震要黎按摩胸部,唔知可唔可以 DEEP CLEAN 之餘,仲可以刺激胸部要黎豐胸呢!hahahaha (奇想!)

多謝「蘋果的化妝箱 」,「HKCOSME.COM」同 Neutrogena 呢,Neutrogena既野的確係好好用呢!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin