星期一, 3月 01, 2010

ELLE X Clinique Derma White 產品試用 Week 3


進入第三星期既試用啦!今個星期閃閃成日係度照住塊鏡,相睇下閃閃究竟有冇白到呢??

其實三星期前﹐閃閃只收得Essence,無任何資料,所以閃閃只係好單純咁去試用,並未深入了解佢,最後上網搵到相關既資料,同大家分享下先。

Derma White Clinical Brightening Essence肌本透白科研亮肌精華素 HK$520 (30ml) 突破現今美白科技 超卓效果媲美醫學美白基準 全新Derma White Clinical Brightening Essence 肌本透白科研亮肌精華素,包括下三大特點: 1. 超越一般美白科技 為美白定立新基準 由日本研究所憑藉多年對亞洲女性皮膚的認識,將嶄新高效美白成分首次注入精華素中,超卓效果媲美醫學美白配方,將皮膚科醫生的專業美白效果引進新領域。2. 劃時代美白效果 締造清澈均勻透亮美肌

首創劃時代美白複合劑CL-302,配合維他命C及其他高效抑制及擊散色素成分,經臨床證實,有效擊退色斑、色素沉澱,明顯均勻膚色。

3. 亮肌同時護肌 高效預防未來色素加深
能達致更明顯快捷、更溫和的高效亮肌效果,不但能令肌膚即時綻放透亮光采,同時能帶來水潤的美白呵護;蘊含多種增強肌膚保護屏障成分,有效防止膚色加深。

Derma White Clinical Brightening Essence 效用嫓美醫學治療的配方,蘊含嶄新的CL-302 複合劑,加上維他命C及其他有效成分,能逆轉肌膚舊有損傷,效果迅速溫和。CL-302 複合劑以先進技術從植物提煉而來,經臨床証實能明顯均勻膚色、亮化肌膚,現在首次被用於美白亮膚產品,並正申請專利註冊中。
(all infomation from beauty talk)

皮膚除左美白外,保濕都好緊要,呢個星期就睇下保濕效果啦!

又係心形水份機出動既時候,首先係未搽之前!


搽左之後五分鐘 ,提升左20% 呀! (左邊係水分,右邊係油份)


再之後既十分鐘,保濕效果都仲 Keep到喎!水油亦都平衡左!出現在笑臉!


用係閃閃咁乾既皮膚,冇令閃閃既皮膚更乾,但係當然同保濕精華實有一大段距離,但係閃閃每日用完佢直接搽 Day Cream/ Night Cream都已經可以,相當不錯!試過某啲品牌既美白精華,感覺用完好乾,一定要再搽保濕/水份精華先得,咁其實都幾煩架!

Week 3 既相相,有冇白到呢?





新品於今天起 (2010年3月1日) 於各CLINIQUE專門店及專櫃發售。有興趣可以去專門店試試個質地唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin