星期一, 10月 12, 2009

甜甜地既蝦膏炒飯 @ 越色


上幾星期某日,同事提議吃越南菜,好啦!閃閃平時少食越南菜,但佢地興致勃勃咁,又好好味,咁我都去啦!

去到已經冇位了,係門外等左一陣好曬!服務員安排比我地既位古古怪怪!所以要求要好啲既位置(其實有咩黎由安排我地三個打横一字坐開!)應該二個對一個咁坐架麻!

不過都好快安排好入座,坐低就由我同事叫野食。


呢個應該係豬頸肉撈檬 ,幾好味道,個豬頸肉幾好味咁,香香地口!


呢個應該係小食之一既扎肉,扎肉都唔錯喎!




呢個係咪叫牛油雞翼,推介!好好味!炸得唔油但香口,雞肉都好入味!yummy!




呢個我個人口味覺得好味!係蝦膏海鮮炒飯,好得意地個蝦膏係甜甜地架!



最後梗係要叫個菜黎食下啦!炒通菜,我最愛!



消費每人 $70左右!

越色牛肉粉餐廳 Pho Vietnamese Restaurant
銅鑼灣登龍街 28 號永光中心地下 English Address
G/F, Circle Tower, 28 Tung Lung Street. (Causeway Bay)
2574 1777

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin