星期日, 10月 18, 2009

SAMSUNG ST550 試機之兒童模式



妹妹生左個可愛既 Baby!無辦法,我覺得佢係世上最可愛既 BB豬!但自從佢開始有點認到野之後,每次我妹妹囉相機想影佢,宇豬佢就唔笑..........

點算好呢!為左咁,我地自制左好多相機套黎諗住去欺騙這個兩三個月大既 BB.... 用報紙用布用雜誌,全部都開一個洞!去諗住唔好比宇豬發現.... 點知... 只要個圓圓地既鏡頭伸出... 佢即刻收起笑容.....

點算點算,好在呢個時候有 SAMSUNG 既雙芒顯示相機,佢前面個細芒除左好似我之前介紹既自拍笑臉同埋自拍倒數計時顯示外!仲有一個兒童模式,就好似上圖咁顯示左一段吸引少小朋友望住部相機既動畫!
有左佢,我就用佢黎影宇豬!

發現左個相機有動畫啦!

想 Move 過黎睇下咩黎 (BB仔係好好奇的)

宇豬:咩黎既呢?等我睇清楚啲先!

宇豬:原來又係想影我相!



另外朋友仔bb 都好可愛!我又用 SAMSUNG ST550黎同佢影相!
第一拍!柏柏佢相當好奇 !碌大隻眼黎望!

倒轉左都仲係望住個芒!哈哈!好吸引咁喎!

佢仲想伸手摸下添呀!


總括黎講,呢個Mode都好岩小朋友用!但得一段動畫,可能同一個小朋友會睇到悶.....
所以如果有多兩三段動畫佢自己會Random出!咁會吸引好多!
我推介比有小朋友又唔諗住買部好鬼大部既單鏡機!用呢部黎影小朋友吸引佢地好OK架!

All Photo taken by SAMSUNG ST550

3 則留言:

Gum 說...

宇豬仔真係超級可愛呢~~~

好想啜佢又白又滑o既面珠同手仔腳仔!

Daisy 說...

佢超可愛啊!好想啜佢啲腳趾(唔好笑我變態):P

閃閃星小藍 說...

哈哈,我想咬佢添呀:P (講笑!)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin