星期日, 10月 25, 2009

High Tea with Neo Derm


尋日有幸出席左 Neo Derm 為 Bloggers 而設的聚會,約會地點位於中環 IFC Harlan's既 Cher Room內進行,窗外既景致同舒適既環境,與一眾 Bloggers 過了一個好開心的下午。

首先梗係同大家分享左美食先啦!哈哈,因為分享左聚會時講解既野野之後,你可能對美食既興趣度大減,哈哈,我係為左大家著想的!

首先睇下有咩食先!哈哈~


出場啦!由下至上,好多野食唷!



首先食咸點!下層既野食我每件都有食架唷!



中層我只係食左個栗子蛋糕(好鬆軟),同埋中間個個 Italian Cheese Cake (唔好味唷.....>.<)




最上層既我只係食左個Coconut Marcaroon !都ok !






過左一個好愉快又好開心既下午,有新相識既 Bloggers,亦有見左好幾次既 Bloggers!一班女生有傾有講過得好開心!我越黎越發現自己原來都幾靜的,好享受聽人講野,聽見大家講分享用過既野,好開心唷!

野食方面,所有野食都好食!但就係冇乜邊樣會係特別令人覺得好好味唷!唔知 Harlan's 本身有冇出色既甜品既呢?

不過環境確係一流,對住維港既景致,由日到夜景!好正!




好靚既水晶燈,坐係下面食野感覺好浪漫唷!(閃閃好迷戀閃閃既水晶的!嘻嘻)



多謝 Meling 既安排,多謝 Neo Derm 抽中左我黎呢個 Tea Party!多謝 Neo Derm PR & Marketing 既悉心安排!因為呢個 Tea Party,又識多左新朋友又識到新既事物!好開心唷!

下篇同大家分享下知道左啲乜野啦!嘻嘻

2 則留言:

candy 說...

好多野食呀,早知我都去啦!!

閃閃星小藍 說...

哈哈!仲乜唔黎呀!好耐冇見啦!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin