星期六, 10月 03, 2009

『Primier Moisture Essence』- Sonia Rykiel



早前有幸被愛麗絲抽中,可以去上一堂 Sonia Rykiel 的化妝班,獲益良多。化妝班試左啲咩呢,遲啲再分享。

今日要分享的是今天推出的 Primier Moisture Essence 基底導入保濕精華

其實閃閃之前未曾接觸過呢個品牌,今次係第一次試用佢既產品仲要係未推出的新品。這個星期每次洗完面,閃閃也會在洗面後三分鐘內用上這新品,佢係屬於"基底保養"既保濕精華,強調係洗面後化妝水前使用,佢會預先將保濕分子傳送去角質層去軟化細胞,咁等之後用護膚品既時候更加快滲透,進一步提升之後用既護膚品功效。

我尋日去過佢地專門店,BA姐姐話係用面膜前用佢,效果會加倍!(我最近病左,冇心機用面膜呢....)

又係水份測驗機出場既時候,睇下水分滲透係咪真係咁有效果先。

洗完面,即刻用測試有 33.1%


滴一滴係手上面再抺開



再測試,有57.8%



10 mins later 都仲Keep到44.3% 水份測試機仲出左笑臉,表示水油平衡!GOOD!


皮膚用左一星期,好似比之前無咁乾。我會 Keep住用佢架唷!



All Photo taken by SAMSUNG ST550

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin