星期日, 10月 25, 2009

認識 Neo Derm



未講今次聽左啲咩之前,首先講一講我第一次接觸 Neo Derm 既情景!我第一次接觸係唔知係邊度有得試一個 For 眼部既療程(應該都有若干年)! 我仲記得應該係去銅鑼灣既 reenex !上到去填左 Form ,咁就有美容師講解,講解幾耐都唔係好記得,但都唔短時間,再入去做一個只係五分鐘都冇既療程,跟住就比佢勁 Sell!其實我自己覺得 Sell 唔係一個問題,但個五分鐘既療程其實效果不大,好多野又未必即時見效!好多時未必即時可以下決定,但當我不斷咁話要再回家諗下!個美容師姐姐對我黑面。

個次既試用,我感覺好差好差!(實在我唔想講反話!) 亦因為咁,係我心目中,我介定左 reenex係一般既美容院 (又未至去到黑店,因為佢冇收埋我啲衫迫我簽單),閃閃重申,你 Sell唔係問題!但唔好太過 Hard Sell!過左火係令人討厭,就算你個療程好好,都未必會返轉頭 Join!

但最重點係,佢黑面!因為佢黑面,所以我係心目中 Delete 左 reenex呢間店了。


好了!講完我既感覺,因為呢個已經係若干年前既經歷,今次抽中左去呢個 Tea Party,我係用一個去認識佢既態度去了解呢間係一個點既公司!

今次 Neo Derm 既 PR 簡介左佢地公司既 Centre 同埋 Product比我地知!亦都簡單講解左某一啲療程既原理!

其實佢地公司既 Centre 平時聽得多,但又唔係太了解!

首先 PR Alice 介紹佢地公司有啲乜野啦!



PR Alice 講公司理念既時候,另我對呢一間公司有左一個新既睇法!好少老闆會係生意上,首先考慮左員工既感受同需要,真係好少...我一路希望能夠入到一間公司個老闆真係以人為本的,閃閃曾經因為工作既公司老闆用奸計出少啲糧比員工,作為HR既我,真係好唔開心所以Resign),Alice 話,佢地老闆係首先覺得員工做得開心,先可以提供好既服務比顧客!呢個老闆真係有遠見,員工係一間公司既基本!(講起呢啲理念... 真係有排講... )

咁我諗緊,當年我遇到佢地個黑面員工可能只係一個半個係咁!可能佢唔開心緊,雖然唔開心都唔可以對客人黑面,但我覺得係一間咁好既公司工作,其實好開心架唷!

所以呢,我之後登記左去試療程,我會細心留意佢地既服務的 (之後再分享)






要搵佢地既資料,上網就可以輕易搵到了!所以我都係重點講一啲我聽到返黎覺得有用既野比大家知啦!

關於 dermes

我都有試過做激光 (閃閃以前曾在某藝人轉做商人所開始的纖體公司工作過,所以某啲野都試過下架!) ,但做激光既感覺好刺痛,所以感覺很痛!

但當日 Meling 有分享過佢試過療程同一般激光脫毛相比,會冇咁痛,可能因為佢地咁多年黎都專注係激光脫毛方面,治療師日日都係做激光脫毛,非常專業!

彩光同激光脫毛既分別:
「激光是能量集中,單一波長的光線。應用於脫毛上的有專利TKS™「選擇性光熱技術」,將只會給黑色素吸收的激光轉為熱能,光能安全地沿著毛髮進入毛囊,破 壞生長能力,達到永久脫毛效果。由於TKS™「選擇性光熱技術」的激光只對黑色素產生作用」
「由於彩光脫毛所使用的光源較弱和分散,故只能打進皮膚表面,加上輸出能量強度不一,較難操控,勉強調高能量會容易使皮膚灼傷及紅腫,故需要較多次治療,而且不能脫去幼毛。」(Info fr Web Site)

關於 reenex

雖然,我對 reenex 冇乜好感,但鍾楚紅小姐為佢地做代言人既廣告又著實好吸引,但係因為唔鐘意 reenex,再無留意佢地係做啲乜野療程了!所以PR講解既時候,所有野都好新奇!

女人最怕老左,啲皮向下鬆弛,因為皮膚失去左彈性同埋承托力,主要係因為骨膠源不斷留失,因為呢件事... 太複雜了!(下次我都係要 REC左佢好了!) 簡單啲講,係佢地用醫學科技,去增生同扭返緊啲骨膠原 (因為佢有幾個唔同既療程,未試過既野我理解唔到!大家可以去佢地 web site 睇下!)

總之呢,就係年紀再大啲呢,呢啲錢唔慳得!因為骨膠原只會一步一步咁離開,自己唔識增加的!所以暫時黎講呢!我未有咁既需要,但呢啲資訊已經記左入腦!將來有用的.....


關於 Elyze


最近因為有 Beauty Bloggers 去試做,所以睇左好多唔同既 Blog,今次聽 PR講完,令人覺得真係好吸引 (可惜我係小小 OL,花唔起呢啲錢住呢!) ,不過都去左登記去做一次,因為好想知 inbody 個 Report會係點,我啲小腿大腿呀,咁多年黎用左咁多方法都減唔到 (我又要再講,閃閃係纖體公司做過... ),所以我一直都唔信做機真係得的,但係今次聽見個科技係將脂肪打破,以脂肪既幹細胞去轉化成骨膠原!聽見到好吸引喎!所以想去試下!

大家有興趣,都可以按此去登記唷!雖然只係可以試做一次,但可以了解自己多啲,又可以知係咪真係可以幫到自己,我都覺得可以花時間去做一次呢!

好了!太長篇了,分享住咁多先!之後再同大家分享產品篇

15 則留言:

Ella 說...

想不到你打得那麼快,我還在想如何去打,可能我沒拍下很多公關在講解的情況,回到家又忘得七七八八了。

閃閃星小藍 說...

因為太多資料了,我怕我忘記!所以要快打!hahahha~

其實product 我都唔太記得了!因為後段去得好快!

Ella, 你係坐係我右邊定係我前面左手邊唷?

但願我只是一片綠...葉 說...

閃閃.....
你0既左手邊.....係我呀~~~~~~
我係咬利生~~~~

閃閃星小藍 說...

哈哈!我梗係知你係我左手邊!hahaha!

Ella 說...

我係唯一戴眼鏡的人,其實好多BLOGGER的名我都唔記得好清楚,你應該係坐我前面的左邊?

閃閃星小藍 說...

ee, 戴眼鏡!我諗要睇返合照先記得添!!^^~

Ella 說...

咁我都問佢地睇番相先,我記性唔多好=P

閃閃星小藍 說...

嘩!早早呀!
你係咪坐係drama導師隔離個個唷?

Ella 說...

唔係呀,由門口入黎右邊第二個先係我.
你都好早下~

閃閃星小藍 說...

EE... 你坐我隔離?你係咪坐係michelle 隔離個個唷?你對面係愛麗絲?

Ella 說...

唔係,我都唔知點講好,近景個行,由入數起第二個先係我.

閃閃星小藍 說...

你係咪話第一次參加gathering 個個唷?

Mag mag 說...

Hello閃閃~ 星期六好開心一齊high tea!
有咩唔明, 問我啦hahahaa
stay in touch!

閃閃星小藍 說...

Mag mag -> 我真想找你唷!因為想為下一篇囉返啲資料,我已經唔係好記得咁了...hahahha!

Ella 說...

Mag mag >我都想揾你,唔知有冇當曰的相/詳情,我好多都唔記得啦.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin