星期四, 10月 01, 2009

Samsung ST550 試用首星期感想



取機大約一星期,我出席各項活動都帶住部機。大家都相當好奇,當中既評語都有好有壞。(DC仔0者... 唔好咁高要求先各位)

首先講話呢,我仲未習慣用呢部機,因為我成日唔小心咁到個Touch Screen !仲因為佢無說明書,平時我用咩都會睇左說明書先,但因為佢冇... 所以... 所有野都係自己摸!

呢部機其中一個賣點係雙芒自拍。我多次試用呢個功能,但Auto 影笑臉自拍好快!真係好快,都未完全Really個笑臉佢已經影左!但初初我又唔識教佢唔好Auto影笑臉喎,真係用左成個星期都仲未習慣。但自己自拍既相又OK喎!

呢部機既資料,大家上網都可以查到一堆資料了(所以我唔多講了)!對我呢啲只係識用DC仔既女生來說,好多技術上既野都唔識,而我揀相機既其中一大要求係唔要有偏色既情況。所以餘下既三星期,我會用我既角度去睇呢部機既好與壞。務求同大家分享到今次既體驗。

我分別用左我本身用緊既 CANON IXUS 100IS 同埋SAMSUNG ST550影左兩張相去做比較,係我心目中,CANON既機比較貼緊原色,少有偏色既情況,所以咁梗係黎做下比較,雖然兩部機規格唔同,但係閃閃要求既唔好偏色!

第一張,係SAMSUNG ST550


同一個位,我用左 CANON IXUS 100IS黎影左張相!




第二邊,首先用 ST550影!好多Colour呀!



之後再用 IXUS 100IS黎影一張!




我自己好留心睇,ST550既色都好靚,但係就有少少黃黃地的(咁當日有日光,有光管),不過都冇影響到整體顏色!對我黎講可以接受到!因為之前用過一部 PXXXXX,係未上電腦已經知偏色都好緊要,接受唔到賣左佢!但今次我自己睇相都覺得啲色靚呀!LIP GLOSS 同胭脂都影到係當日睇見既顏色,冇因為偏紅或偏藍所以變左色!好!過關!

聽日公司有Farewell Party,可以試佢既27mm廣角了!(仲可以試埋佢倒數前芒顯示功能!再同大家分享!)

(兩部都是用 Auto mode 影的!)

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin