星期日, 10月 18, 2009

SAMSUNG ST550 試機之戶外LED

上星期五晚好忙好忙,約了Bloggers們交收Jelly Eye!因為約左係尖沙咀,記起SAMSUNG有個巨型既戶外LED!雖然我夾唔到時間影8:00-8:15既幻彩詠香江!但係都想影一影遠在對岸既LED!

點知......一落船,原來向海港城方向行既沿岸係見唔到個LED牌架..... 但我又趕時間... 心想可惜可惜既時候!原來上左自動梯轉身望就見到!哈哈!仲唔即刻囉 ST550出黎影!


好遠呀!我ZOOM近左了!好清楚呀!


另一個角度!其實我ZOOM左好近的!咁遠影都好ok!


哈哈,大家係尖沙咀個邊,可以留言下呢個咁大既戶外LED呀!SAMSUNG 會定期搞 Make a Wish既活動!我覺得最岩就係示愛,求婚,或者留一啲叫人加油既字句!

之後去左食飯!




我同朋友仔示範部機既自拍笑臉功能,示範點一笑即拍!哈哈!佢既自拍笑臉功能一如我之前講,要先到見牙先得,我朋友仔都試影左一張!但朋友仔一試完就COMMENT覺得男仔笑到見牙唔會好睇下架!我都覺得係既!咁係咪最岩女仔自拍用呢!(即係好岩我啦!哈哈!)



All Photo Taken by SAMSUNG ST550

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin