星期三, 10月 07, 2009

ROC Retin-OxTM Wrinkle Filler 膠原再生水潤褪紋霜


上月在「蘋果的化妝箱 」團購了 ROC的眼霜(相關文章),因為Meling 話去紋好得掂!所以都JOIN左團購,期待中既時候,收到PR EMAIL話ROC有新品試用,好開心!可以眼面都去紋!YEAH!(我仲介紹左三個同事仔一齊團購添唷!)

閃閃本身又未係好多紋,但有講預防勝於治療,應該要好好保養,唔好有事先黎補救,所以收到呢支新出既膠原再生水潤褪紋霜,真係好唷!


官方資料:
Retin-OxTM Wrinkle Filler膠原再生水潤褪紋霜結合多項專利褪紋科技,為肌膚注入千倍水分,並激活膠原再生,從內而外雙重夾擊撫平紋理,不但令幼紋及乾紋即時絕跡,而且更令肌膚重拾柔滑光澤


革命性雙重除紋科技:

注入千倍水份 即時填補紋理
* 微透明質酸(HA) 比一般透明質酸分子細小,能穿透角質層,輕易滲入肌膚,除加速真皮層的新陳代謝外,更即時注入1000倍水分,令細胞水漾飽滿,填平紋理間隙,光澤及彈性更顯著提升,效果持續24小時。

持久深層修護 激活膠原再生
* 以現今醫學界最有效之抗皺成份Pure Retinol結合專利DMC成分,激活底層骨膠原增生,同時減慢骨膠原自然流失及萎縮,從而修補彈力組織,提升承托力,從肌膚深層入手,由內而外集中修護紋理。


微透明質酸我唔知係咩黎呢,但聽落好補水,岩我呢啲乾性皮膚用唷!

白色介乎係霜狀同乳液之間


未搽褪紋霜前,皮膚既水份


搽左之後,皮膚既水份


10 分鐘後,再測試水份,水油平衡,水份測試機有笑臉喎!


佢又未去到乳液既狀態,但係唔杰,好易推,雖然佢唔係個啲填紋霜可以即時填平左細紋,但我用左一星期左右,覺得眼肚下面既細紋冇咁明顯 (我都仲係期待緊枝眼霜) ,有次我唔記得去邊個function,有兩張相比我地睇,有紋同冇紋既皮膚,感覺會相差好多年架。



醫學實證:
肌膚即時變得平滑。使用8星期後,前額、眼下、眼尾、面頰等皺紋得到明顯改善,肌膚光澤、質感、柔軟及平滑方面大幅提升50%;即使其後停用4星期,撫平皺紋及護膚效果依然顯著持續,足證經常使用可令肌膚年輕10年。

好啦!等我好好用晒佢,希望2個月後會記得返黎report 比大家知啦!:P
感謝 Bell 記得我呢,比我試用今次 ROC既新品!謝謝!




ROC Retin-OxTM Wrinkle Filler 膠原再生水潤褪紋霜
HK$420/30ml


All Photo taken by SAMSUNG ST550

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin