星期二, 9月 29, 2009

Clinelle 6 Nos 護膚品牌 - 來得正好的 Milk Cleanser


閃閃既皮膚屬於乾性皮膚肌,多年來都用Cleansing Foam洗面,但各朋友都說我皮膚太乾,唔應該用cleansing Foam!我都知,但我太愛洗完面皮膚乾爭爭好似好乾淨咁既感覺(其實係錯的!唔好學我!) 係煩惱緊買邊隻洗面既時候.... 就收到救星了!

早前係《蘋果的化妝箱》登記左試用 Clinelle !Clinelle 一向都知道話係用天然植物成份的,咁當然第一時間參加,有幸抽中,可以試用佢地既產品!

收到既產品好岩我呢個乾性皮膚肌用呢:

Step 1 Caring Milk Cleanser
Step 2 Soothing Skin Toner
Step 3 Intense Skin moisturiser

Special Treatment
Moisture Booster
Eye Bright


一收到囉回家率先試用既係 Caring Milk Cleanser ,其實之前一路都好抗拒用 Milk Cleanser 黎洗面係因為次次用完都好油咁!我好憎用完洗面好似冇洗咁既感覺,但今次用呢支唔太同我以往用既Milk Cleanser,質地唔太杰,唔會好難沖洗,洗完皮膚仲好滑,一啲都唔油膩!而家日日都用呢支洗面,皮膚真係冇咁乾喎。



洗完面之後用心心水分測試機測下水份先 (我平時得30幾架咋... )


跟住用Soothing Skin Toner,佢係Spary 黎,噴上面,好方便。
呢個Toner 可以舒緩敏感呢(岩我呢啲敏感肌) 可能因為有金盞花成份?

Intense Skin moisturiser!乳白色Cream,好好推,我用左係AD+ Party學既手法黎搽,塗開係掌心,再印上面!佢既功效係開啟肌膚既滲透渠道,等水分同埋養分送入肌膚底層,滋潤肌膚。




再用埋透明質地的 Moisture Booster,呢個Booster曾經囉到 2008-2009 萬寧健。美大賞同埋 2008 台灣waston's 健康美麗大賞最佳新品架!佢可以為肌膚之親注入水份,提升肌膚既保濕功能,仲可以預防提早衰老既現象添!




用完晒所有野,我再為皮膚做水份測試!由44.4% 提升去到55.2%呢!



Clinelle既系列我覺得好岩我呢啲乾性皮膚,其實只要由洗面開始做好保濕,皮膚就會靚靚!呢個系列既味道唔似一般護膚品有陣好假既香料味!佢既味道係感覺好天然 (咁當然唔係話會好香啦!但唔難聞,我覺得聞落幾舒服。

同埋 Clinelle經醫學測試,我呢啲敏感肌膚用落都放心好多!

多謝 Meling, HKCOSME.COM 同 Clinelle 比我今次試到咁天然既護膚品,呢個星期好病,但皮膚都冇差到!好開心。(平時呢,已經會係本身乾皮膚上再乾啲,好在今次冇... 雖然好病)

BTW 因為病到心跳心震冇乜心機,所以冇乜影相。
All Photo taken by Samsung ST550

2 則留言:

miss p 說...

i have used a few of their products and found them good too!

閃閃星小藍 說...

我都覺得幾好用呀!^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin